شهید با شهادت خود مسیری را معنادار می‌کند و اهالی قلم با نوشتار این راه را پویا می‌کنند/تصاویر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: شهید با شهادت خود مسیری را معنادار می‌کند و اهالی قلم با نوشتار این راه را پویا می‌کنند و خوشحالیم آمدیم با خون شهید پیمان ببندیم و بتوانیم آن را تداوم ببخشیم.

شهید با شهادت خود مسیری را معنادار می‌کند و اهالی قلم با نوشتار این راه را پویا می‌کنند/تصاویر

به گزارش ۸دی، کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در راستای تبیین گفتمان انقلاب در جامعه با خانواده شهید سجاد طاهرنیا مدافع حرم دیدار کرد.

فیروز فاضلی در دیدار با خانواده شهید طاهرنیا با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه سال ۹۵ اظهار کرد: کاروان خبری فجر به منظور ترویج فرهنگ شهدا، دیدار با خانوده معظم شهدا را آغاز کرده‌است.

وی انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی را وظیفه کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد و افزود: اصلی‌ترین پیام انقلاب با زبان شهادت بیان شده‌است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه نخستین حرکت کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با مفهوم ولایت با دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان آغاز شده‌است، تصریح کرد: دومین حرکت کاروان مذکور با مفهوم شهادت همراه شده‌است و آمدیم با شهدا پیمان ببندیم که پیوستگی بین قلم و شهادت وجود دارد.

فاضلی بیان کرد: شهید با شهادت خود مسیری را معنادار می‌کند و اهالی قلم با نوشتار این راه را پویا می‌کنند و خوشحالیم آمدیم با خون شهید پیمان ببندیم و بتوانیم آن را تداوم ببخشیم.

وی گیلان را در عرصه رسانه در کشور زبان‌زد خواند و گفت: ۱۸۴ نشریه در استان وجود دارد و دارای رتبه چهارم کشوری هستیم.

این مقام مسئول با تاکید براینکه اهالی رسانه تداوم‌بخش راه شهدا هستند، خاطرنشان کرد: نقش شهید نوری از انوار الهی است و با آن می‌توانیم مسیر را مشاهده کنیم و راه را از بی‌راه تشخیص دهیم.

*اعلام پیام مقاومت رسالت اصحاب رسانه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: رسانه‌ها آمدند پیام مقاومت شهدا را به جامعه اعلام کنند.

ابراهیم طاهرنژاد با بیان اینکه گیلان در آستانه برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان است، یادآور شد: شهید سجاد طاهرنیا به کاروان الهی شهدا پیوست و به افتخارهای جامعه اسلامی اضافه شده‌است.

*صدور انقلاب اسلامی با خون شهدا تحقق پیدا کرد

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز در دیدار کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در دیدار با خانواده شهید سجاد طاهرنیا مدافع حرم اظهار کرد: صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزها با خون شهدا تحقق پیدا کرده‌است.

حسین داداشی با تاکید بر اینکه سربازان جبهه فرهنگی ادامه‌دهنده راه شهدا هستند، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا توسط اصحاب رسانه گیلان تداوم دارد.

*دفاع از انقلاب اسلامی در خارج از مرزها؛ اندیشه شهید طاهرنیا

پدر شهید سجاد طاهرنیا مدافع حرم نیز در دیدار مذکور گفت: مقام معظم رهبری در پیامی به جوانان فرمودند؛ حضور جوانان امروز در دفاع از انقلاب اسلامی اگر از دفاع مقدس بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وی به تلاش استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دفاع از انقلاب اسلامی باید در خارج از مرزها اتفاق بیفتد و شهید طاهرنیا پیشگام این اندیشه بود.

پدر شهید سجاد طاهرنیا با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این شهید، بیان کرد: شهید طاهرنیا در عمر کاری خود حتی یک‌بار اعتراض نکرد و همسر ایشان با صبر و مقاومت دنباله‌رو و مکمل این شهید است.

وی تلاش مداوم در برطرف کردن مشکل مردم را از جمله ویژگی‌های شهید طاهرنیا برشمرد و تصریح کرد: شهید طاهرنیا با تلاش بی‌وقفه استحقاق شهادت را پیدا کرد.

پدر شهید سجاد طاهرنیا به وصیتنامه این شهید اشاره کرد و یادآور شد: شهید طاهرنیا مطیع امر ولایت بود و در تمام چهار صفحه وصیتنامه ایشان نام مقام معظم رهبری مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید سجاد طاهرنیا تولد فرزندش را ندید، خاطرنشان کرد: شهید مذکور خواهان مبارزه با دشمنان اسلام بود و در وصیتنامه خود آورده‌است؛ با شنیدن صدای فریاد مسلمانان نمی‌توانم آرام و بی‌تفاوت بمانم.

*بصیرت؛ ویژگی شهید سجاد طاهرنیا

همسر شهید سجاد طاهرنیا نیز در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: شهید طاهرنیا پشتیبان ولایت و مقام معظم رهبری بود.

وی به بینش و بصیرت بالای شهید سجاد طاهرنیا اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم بتوانیم ادامه‌دهنده راه این شهید باشیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه