تاکنون ۸۰ مورد حادثه بر اثر وزش باد گرم شدید در رشت گزارش شده است

سید عیسی مهدوی فرماندار رشت گفت: تاکنون بر اثر وزش باد گرم شدید، ۸۰ مورد حادثه شامل آتش سوزی، قطعی برق و … در این شهرستان گزارش شده است.

تاکنون ۸۰ مورد حادثه بر اثر وزش باد گرم شدید در رشت گزارش شده است

به گزارش ۸دی، فرماندار رشت گفت: تاکنون بر اثر وزش باد گرم شدید، ۸۰ مورد حادثه شامل آتش سوزی، قطعی برق و … در این شهرستان گزارش شده است.

سید عیسی مهدوی افزود: از صبح دیروز تاکنون نیز ۷۰ مورد قطعی برق در شهرستان رشت داشته ایم که هشت مورد آن، فشار قوی بوده و مابقی در بخش خانگی بوده است.
فرماندار رشت با اشاره به وقوع حریق در جنگل روستای بهدان سنگر و همچنین امامزاده هاشم این شهرستان گفت: آتش سوزی در جنگل های امامزاده هاشم مهار شده و اکنون حریق در منطقه بهدان بالا در حال فروکش است که براساس گزارش ها گسترده نیست.
سقوط دیوار بر روی خودرو در بخش خمام ، تخریب چند ساختمان نیمه کاره ، کنده شدن سربندی آپارتمان مسکونی در مجتمع مسکن مهر رشت و سقوط دو یادمان از جمله اتفاقات دیگری است که دیروز (جمعه) بر اثر وزش باد شدید در رشت روی داده است.
شهرستان رشت دارای ۹۳۰ هزار نفر جمعیت است که ۶۰ درصد آنها شهری و ۴۰ درصد روستایی هستند.
اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرده که وزش باد گرم و افزایش محسوس دما تا ظهر امروز (شنبه) در استان ادامه دارد.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان نیز بیان کرد که بیشترین سرعت باد براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، مربوط به شهرستان رشت بوده که در زمان هایی، به ۹۰ کیلومتر بر ساعت نیز رسیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه