سه برابر نیاز مصرف استان برق تولید می شود/گیلان رتبه پنجم کشور را در تولید برق دارد

عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان گفت: در مقطع زمانی پاییز امسال در بین ۱۶ برق منطقه‌ای کشور به لحاظ تولید در رتبه پنجم کشوری قرار داریم.

سه برابر نیاز مصرف استان برق تولید می شود/گیلان رتبه پنجم کشور را در تولید برق دارد

به گزارش ۸دی، مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان گفت: در مقطع زمانی پاییز امسال در بین ۱۶ برق منطقه‌ای کشور به لحاظ تولید در رتبه پنجم کشوری قرار داریم.

عظیم بلبل آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان امروز در پنجمین نشست تخصصی اتحادیه‌های انجمن اسلامی صنعت آب و برق کشور، انجمن‌های اسلامی را سنگر فرهنگی کشور عنوان و اظهار کرد: انجمن اسلامی همواره فرمایشات مقام معظم رهبری را در سرلوحه کار خود قرار می‌دهد که با بصیرت و آگاهی وارد عمل می‌شود زیرا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تشکل و نهادهای اسلامی است که قدمت و سابقه آن در داخل و خارج از کشور به سال‌های قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌رسد و از تجارب خوب و ارزنده برخوردار است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو و مجموعه صنعت آب و برق کشور به ترویج فرهنگ قرآنی، ایثارگری، عفاف و حجاب، تقویت بنیان خانواده، امر به معروف و نهی از منکر و تقویت مبانی اخلاقی و اجتماعی و… توجه ویژه‌ای دارد، افزود: انجمن‌های اسلامی به عنوان سنگرهای فرهنگی کشور بدون هیچ ادعایی با سعه صدر و رعایت تقوا، دعوت به خیر، آموزش معارف دینی، ترویج و تبلیغ اسلام، امر به معروف و نهی از منکر و… در جهت تداوم اهداف عالیه اسلام و انقلاب اسلامی تلاش‌های ارزنده‌ای داشته و دارند.

بلبل‌آبادی با اشاره به سرمایه بزرگ برق گیلان، گفت: شرکت سهامی برق‌منطقه‌ای گیلان از یک سرمایه بزرگ و ارزشمندی تحت عنوان نیروی انسانی متعهد و متخصص، کارآمد و با تجربه، فهیم و توانمند برخوردار است.

مدیرعامل شرکت سهامی برق‌منطقه‌ای گیلان ادامه داد: در استان گیلان از ۶ نیروگاه موجود دو هزار و ۸۱۶ مگاوات برق تولید می‌شود که سه برابر نیاز مصرف استان است و مازاد مصرف برق تولید شده به استان‌های همجوار مانند مازندران، زنجان، تهران و آذربایجان صادر می‌شود و علاوه‌بر آن تبادل انرژی با کشور جمهوری آذربایجان و همسایه شمالی ما نیز صورت می‌گیرد.

وی در خصوص جایگاه ویژه برق گیلان در سطح کشور بیان کرد: در مقطع زمانی پاییز امسال در بین ۱۶ برق منطقه‌ای کشور به لحاظ تولید در رتبه پنجم کشوری قرار داریم.

بلبل‌آبادی با اشاره به انجام کارهای بزرگ سطح کشور با مدیریت و هدایت شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، گفت: اگر توانمندی‌های لازم نبود هرگز چنین مسئولیت‌های سنگین سطح کشور به برق گیلان محول نمی‌شد.

مدیرعامل شرکت سهامی برق‌منطقه‌ای گیلان اضافه کرد: برای اولین بار ۱۷ سال پیش بحث «حریم» از شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در سطح کشور مطرح شد و شروع به کار از این استان بوده است و در حال حاضر نیز مسئولیت بهینه سازی طراحی خطوط و بحث و بررسی «حریم» به عهده شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با همکاری ۱۰ شرکت برق‌منطقه‌ای از دیگر استان‌های کشور و پنج شرکت مهندسین مشاور بزرگ می‌باشد که این کار هم اکنون به نحو شایسته‌ای درحال انجام است.

وی با تاکید بر تداوم حرکت‌های رو به توسعه، گفت: توانمندی‌های خاص این شرکت به لحاظ فنی، ستادی، مالی، پشتیبانی و نیروی انسانی برای صنعت‌برق کشور شناخته شده، شفاف و روشن است لذا باید از این توانمندی در مدیریت و راهبری شرکت به لطف خدا به صورت سیستماتیک استفاده کنیم زیرا هر سیستمی هر چقدر هم توانمند باشد مسلما جای بهبود کار و ارتقای هر چه بیشتر همچنان وجود دارد، باید همیشه رو به جلو حرکت کنیم و شرایط بهتر و مطلوب‌تری را برای سیستم ایجاد نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه