راهپیمایی اعلام برائت از جنایات آل سعود در گیلان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز همزمان با سراسر کشور در میعادگاه‌های نمازجمعه استان خبر داد و گفت: این راهپیمایی جمعه، ۱۸ دی برگزار خواهد شد.

راهپیمایی اعلام برائت از جنایات آل سعود در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز همزمان با سراسر کشور در میعادگاه‌های نمازجمعه استان خبر داد و گفت: این راهپیمایی جمعه، ۱هشت دی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان جنایت اخیر رژیم منفور و مستبد آل سعود در به شهادت رساندن روحانی برجسته و مبارز و رهبر شیعیان عربستان،شهید آیت‌الله شیخ باقر النمر را اقدامی وقیحانه دانست و اظهار کرد: شهادت مظلومانه آیت‌الله شیخ محمدباقر النمر مصیبتی جانکاه برای عالم اسلام و ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد.

وی از برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز همزمان با سراسر کشور در میعادگاه‌های نمازجمعه استان خبر داد و خاطرنشان کرد:این راهپیمایی با هدف اعلام برائت و تنفر و انزجار ملت بیدار ایران اسلامی و محکومیت شدید اعدام ددمنشانه شیخ شهید عربستان به دستان تا مرفق در خون آلوده رژیم کودک‌کش آل سعود برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه این راهپیمایی در شهر رشت از میدان مصلی به سوی میدان فرهنگ انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: راهپیمایی اعتراض‌آمیز علیه جنایت آل‌سعود در گیلان جمعه، ۱هشت دی‌ماه جاری پس از اقامه نماز عبادی سیاسی برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه