برپایی نمایشگاه «از خاتم(ص) تا منجی(عج)» در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برپایی نمایشگاه فرهنگی «از خاتم(ص) تا منجی(عج)» هم‌زمان با برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه «از خاتم(ص) تا منجی(عج)» در گیلان

به گزارش ۸دی، فیروز فاضلی دیشب در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان اظهار کرد: ۲۲۰ خبرنگار برای پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی و نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در استان ساماندهی شدند.

وی به حرکت کاروان خبری دهه فجر گیلان اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا در راستای فضاسازی برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان آغاز شده و این روند ادامه دارد.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌فرهنگی هم‌زمان با برگزاری این کنگره در اردیبهشت ماه سال ۹۵، بیان کرد: ۵۰۰ متر مربع برای برپایی نمایشگاه «از خاتم(ص) تا منجی(ع)» در نظر گرفته شده است.

فاضلی از ایجاد ۴۰ غرفه در نمایشگاه مذکور خبر داد و تصریح کرد: فضای بین غرفه‌ها برای اجرای عملیات کربلای۵ در نظر گرفته شده است.

وی غرفه‌های نمایشگاه«از خاتم(ص) تا منجی(عج)» را از زمان ورود اسلام به ایران عنوان کرد و گفت: غرفه‌هایی برای معرفی میرزا کوچک جنگلی، سید یونس رودباری، دوران دفاع مقدس و … در نمایشگاه مذکور برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تشکیل بسیج مردمی و آغاز ثبت‌نام برای اعزام به جبهه‌ها را از جمله غرفه‌های نمایشگاه «از خاتم(ص) تا منجی(عج)» برشمرد و خاطرنشان کرد: نقش آیت‌الله احسان‌بخش در نمایشگاه مذکور برجسته می‌شود.

فاضلی به برپایی غرفه‌های جنگ نرم، هشت دی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی و … در نمایشگاه‌«از خاتم(ص) تا منجی(عج)» اشاره کرد و یادآور شد: موضوع گروهک‌های تروریستی داعش و جنایت‌های آمریکا در خلیج فارس در نمایشگاه مذکور به نمایش گذاشته می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با اشاره به ایجاد سینمای سه‌بعدی در نمایشگاه«از خاتم(ص) تا منجی(عج)»، اظهار کرد: غرفه ظهور آخرین بخش از نمایشگاه مذکور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه