عده‌ای شیعه که متأسفانه ملبس به لباس روحانیت هستند، به مقدسات مسلمانان با مذاهب دیگر لعن می‌کنند

حجت الاسلام والمسلمین حسین یوسف‌زاده با بیان اینکه دشمن به‌ دنبال تفرقه انداختن بین شیعه و سنی است، گفت: عده‌ای شیعه که متأسفانه ملبس به لباس روحانیت هستند، به مقدسات مسلمانان با مذاهب دیگر لعن می‌کنند.

عده‌ای شیعه که متأسفانه ملبس به لباس روحانیت هستند، به مقدسات مسلمانان با مذاهب دیگر لعن می‌کنند

به گزارش ۸دی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل گفت: دشمن به‌دنبال تفرقه انداختن بین شیعه و سنی است و دشمن از شیعیانی که مانند شیخ نمر به ریسمان ولایت وصل شده‌اند، می‌ترسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین یوسف‌زاده دیشب در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله شیخ نمر در بقعه برفجان سیاهکل، با تشریح تاریخ شکل‌گیری بهائیت و وهابیت در دین مبین اسلام، اظهار داشت: بهائیت و وهابیت دست پرورده و فرزندان نامشروع انگلیس هستند.

وی با بیان اینکه دشمن به‌ دنبال تفرقه انداختن بین شیعه و سنی است، گفت: عده‌ای شیعه که متأسفانه ملبس به لباس روحانیت هستند، به مقدسات مسلمانان با مذاهب دیگر لعن می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه این‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، افزود: امامان معصوم ما با دشنام دادن به دشمنان نیز موافق نبودند و ما باید منصفانه نقد کنیم، اما نباید به کسی ناسزا بگوییم حتی خداوند در قرآن می‌فرماید که به بت‌های بت پرستان بی‌احترامی نکنید، زیرا آن‌ها نیز به خدای شما توهین می‌کنند.

یوسف‌زاده با بیان اینکه شیخ نمر به برخورد ناشایست آل‌سعود نسبت به شیعیان عربستان انتقاد داشت، تصریح کرد: دشمن از شیعیانی که مانند شیخ نمر به ریسمان ولایت وصل شده‌اند و گوش به فرمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند، می‌ترسند.

وی با اشاره به ترس آل‌سعود از بیداری اسلامی در منطقه گفت: رهبران خام و ناپخته رژیم جنایتکار آل‌سعود وقتی‌که نتوانستند یمن، سوریه و عراق را تسخیر کنند، شیخ نمر را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به جنایت وهابیت در نیجریه، بیان کرد: آیت‌الله زکزاکی حدود ۱۰ میلیون نفر را در کشوری که وهابیت در آنجا بسیار تبلیغ کرده بود، به مذهب شیعه کشاند.

یوسف‌زاده به اشاره به صدور انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورها، ادامه داد: جنایت در نیجریه و دستگیری آیت‌الله زکزاکی و شهادت مجاهد راه خدا آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر به دلیل ترس از رواج انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه بود.

وی با انتقاد شدید از افرادی که می‌گویند نباید به کشورهای عربی کمک کنیم، تأکید کرد: ما مدیون خون شهدا و مستشارانی هستیم که هزاران کیلومتر خارج از مرزهای کشور با مجاهدت‌های خود امنیت را به ما هدیه کرده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه