کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود

رییس این کنفرانس خاطرنشان کرد: نتایج داوری مقالات ۳۰آذرماه امسال اعلام می‌شود و هفتم دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در کنفرانس است و کنفرانس ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز علی محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اهداف نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار کرد: شناسایی، بررسی، تبیین و تحلیل حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، مدیریت و حسابداری از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.

وی، ارائه راهکارهای مفید و کاربردی برای بهبود وضعیت اقتصادی و بهره‌گیری از تجارب جدید مدیران کشور و رشد و نمو تحلیل سیاسی پژوهشگران در شرایط کنونی کشور و تحولات خاورمیانه با توجه به تحریم‌ها و شرایط اقتصادی را از دیگر اهداف نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اعلام کرد.

رئیس نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با بیان اینکه احساس کردیم شعار سال مقام معظم رهبری در جامعه مظلوم واقع شده و به حماسه سیاسی در موضوع انتخابات بسنده شده است، گفت: برای صدور انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی نیازمند یک پایلوت اقتصادی مناسب اسلامی برای گسترش در جهان هستیم.

محمدی با اشاره به اینکه ۲۰آذرماه امسال آخرین مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات به دبیرخانه کنفرانس است، خاطرنشان کرد: نتایج داوری مقالات ۳۰آذرماه امسال اعلام می‌شود و هفتم دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در کنفرانس است و کنفرانس ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۶نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور، عضو کمیته علمی و هیئت داوران کنفرانس هستند، تصریح کرد: کنفرانس بین‌المللی در حوزه حماسه سیاسی با رویکردی بر تحولات خاورمیانه و در حوزه حماسه اقتصادی با رویکردی بر مدیریت و حسابداری برگزار می‌شود.

رئیس نخستین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی، مردم‌سالاری دینی و تحقق حماسه سیاسی، نحوه تعامل و تقابل با دشمن، حماسه سیاسی و بصیرت خواص، حماسه سیاسی و اتحاد ملی، حماسه سیاسی و سیاست خارجی، جایگاه و نقش روحانیت در تحقق حماسه‌‌سیاسی، مردم‌سالاری دینی، بستر مشروعیت و مقبولیت نظام و پیش‌شرط تحقق حماسه‌ سیاسی و بازتعریف رابطه‌ شهروند و حاکمیت و توجه به حقوق شهروندی را از محورهای بخش سیاسی کنفرانس برشمرد.

محمدی، اصلاح و پویایی نظام بودجه‌ریزی، ثبات اقتصادی و مهار تورم، نوگرایی در فضای کسب‌وکار و تدوین الگوهای کسب‌وکار خانگی ابزاری مؤثر برای تحقق حماسه‌ اقتصادی، مقابله با قاچاق کالا و ارز، محور بنیادین تحقق حماسه‌ اقتصادی و توسعه‌ گردشگری‌ ابزاری مؤثر برای تحقق حماسه‌ اقتصادی را از محورهای بخش اقتصادی کنفرانس اعلام کرد.

وی با بیان اینکه کنفرانس دارای ۵۵محور اقتصادی و سیاسی است، گفت: پژوهشگران می‌توانند در سایر محورهای مرتبط نیز مقالات خود را ارائه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه