مبلغ هزینه شده جشن روز رشت از ۴۵۰ میلیون هم فراتر رفته است/ مطمئنا از آقای شهردار سوال خواهد شد

عضو شورای شهر رشت گفت: من خودم را جدای از این اتفاق نمیدانم. باید مسئولین مربوطه حواسشان می بود که گروهی را که برای اجرای تئاتر انتخاب میکنند همینطور اختیار تام به آنها ندهند و خط قرمزها را به آنها گوش زد کنند. از همه مهمتر در حین اجرا باید ناظر باشد. مطمئنا این ها از آقای شهردار سوال خواهد شد.

مبلغ هزینه شده جشن روز رشت از ۴۵۰ میلیون هم فراتر رفته است/ مطمئنا از آقای شهردار سوال خواهد شد

محمدحسین کارگرنیا عضور شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی گفت: بنده در جلسه ای که طرح بزرگداشت هفته رشت مطرح شد به سنگینی بحث مالی طرح اعتراض کردم که در این شرایط مالی و در حالی که شهرداری قادر به پرداخت به موقع حقوق کارمندان خود نیست نباید یک هفته تمام به این برنامه اختصاص یابد و صلاح این است که به یک روز ۱۲ دی تقلیل یابد.

وی در ادامه گفت: بنده فکر میکنم امروز مبلغ هزینه شده با توجه به حجم برنامه ها از مبلغ پیشنهادی قبل اجرا یعنی ۴۵۰ میلیون هم فراتر رفته است. بنده در هیچ یک از برنامه ها بجز مسابقه فوتبال شرکت نکردم. این به آن معنا نیست که اعتقادی به برنامه های فرهنگی ندارم. اما حدس میزدم که برنامه هایی که اجرا خواهد شد در شان مردم نخواهد بود و حضور بنده مهر تاییدی روی عملکرد ضد فرهنگی خواهد بود. به هر حال ما باید پاسخگو باشیم.

عضو شورای شهر رشت گفت: من خودم را جدای از این اتفاق نمیدانم. باید مسئولین مربوطه حواسشان می بود که گروهی را که برای اجرای تئاتر انتخاب میکنند همینطور اختیار تام به آنها ندهند و خط قرمزها را به آنها گوش زد کنند. از همه مهمتر در حین اجرا باید ناظر باشد. مطمئنا این ها از آقای شهردار سوال خواهد شد.

محمدحسین کارگرنیا در پایان گفت: آقای نیکومنش مسئول کمیسیون فرهنگی شورا هم میخواهم که توضیحات لازم را از روابط عمومی شهراری و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بخواهد که چرا این اتفاق در خیابان اعلم الهدی رشت اتفاق افتاد و با احساسات مردم آن هم در ایام شهادت شیخ نمر بازی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
خانواده یک کارمند شهرداری
لطفا از آقای شهردار این سوال را هم بپرسند که چرا حقوق دو ماه کارکنان برخی سازمان های شهرداری داده نشده و چرا معضل بیمه کارکنان و خانواده های آنان حل نمی شود ؟!
ناشناس
واقعا مجموعه شورای شهر رشت و بویژ مسئول و اعضای کمیسیون فرهنگی شورا ، شهردار و مسئول روابط عمومی شهرداری و عوامل دست اندرکار برنامه، ماهیت خودشان را با جشن فوق نشان دادند و اعلام کردند فقط شعار دفاع ار حرم ولایت و ائمه اطهار را سر میدهند کاری که شما در رشت انجام دادید از آل سعود هم پیشی گرفتید. و دقیقا کاری را کردید که دشمنان اسلام باید کلی بودجه برای آن کنار میگذاشتند اما شما با پول این مردم برای آنان مثل یک مزدور خدمت کردید.
امین
بعد از مرگ سهراب نوشدارو افتضاء به بار آوردید حالا برای هزینه انجام شده میخواهید از شهردار سوال کنید!!! تا به حال بچه های شما گرسنه شب را به صبح گذراندند تا به فکر آنهایی باشید که پس از کارگری در شهرداری باید نظافت آپارتمان کنند و ظروف رستوران بشورند تا بچه هایشان دستشان را پیش هر کس و ناکس دراز نکنند. خدا از شما نگذرد که رزق حلال کارگران را با این برنامه های ضدفرفنگی حرام میکنید
غضنفر علی انصاری
اقای کارگرنیا مگر در این مراسم حضور نداشت! ایشان در صحن علنی به تعریف همین کردند که مورد اعترا ض اقای باقری قرار گرفت بهتر خود ایشان توضیح بدهد
قاسم ویسی
با درود فروان به شهردار رشت ، اینجانب با تمام وجودم دست جناب شهردار را می‌بوسم . فرهنگ استان گیلان را به دنیا نشان داده و از همه بهتر دل مردم شاد کرده.پاینده باشی به امید خدا باز هم شاهد چنین برنامه‌هایی زیبا باشیم .متشکر از همه عزیزان که زحمت کشیدن
ناشناس
دستت تمام متولیان امر درد نکند.هر چیزی جای خود را دارد. ظاهرا ملت ما به سر دادن اشک و آه راغب ترند. در حالیکه جامعه ی جوان ما نیازمند شادی و شناخت فرهنگ در گذشته ی این مرز و بوم هم هست. نمی دانم آن زمانی که ماه ها، کارناوال عزا راه می افتد چرا حساب و کتاب وام های بلاعوض و مخارج دیگر نمی شود که ما بدانیم برای اشاعه ی روحیه ی ماتم چقدر هزینه می شود! دلواپسان همیشگی شادمانی ملت، به ریخت و پاش های میلیاردی دوستان خود اگر نیم نگاهی بیندازند و پیگیر شوند، دست های خالی کارگران و درماندگان ملت ما پر می شود و ما مجبور نمی شویم روی دیوارها لباس های مستعمل خود را برای نیازمندان بیاویزیم به بهانه ی مهربانی.
منطق بین
یکی مخالف عروسی خواهرش بوده چون دستش جایی بند نبود داد میزد که من نمیذارم تو این خونه که شاهد عزای فوت پدر بوده اصدای هلهله عروسی بیرون بیاد. عمرا اگه بذارم!
در حاشیه