سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در سازمان منطقه آزاد انزلی اجرا می‌شود

مسرور گفت: برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای این سازمان را در راستای تحقق مأموریت‌های پیش‌بینی شده مناطق آزاد در سیاست‌های ابلاغی اقتصادی مقاومتی اجرا می‌شود.

سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در سازمان منطقه آزاد انزلی اجرا می‌شود

به گزارش ۸دی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای این سازمان را در راستای تحقق مأموریت‌های پیش‌بینی شده مناطق آزاد در سیاست‌های ابلاغی اقتصادی مقاومتی اجرا می‌شود.

رضا مسرور در جلسه شورای معاونین این سازمان، با اشاره به برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حمایت از نقش مناطق آزاد در توسعه اقتصادی کشور، اظهار داشت: باید برنامه‌ها و طرح‌های توسعه ای این سازمان را  در راستای تحقق مأموریت‌های پیش‌بینی شده مناطق آزاد در سیاست‌های ابلاغی اقتصادی مقاومتی اجرا کنیم.

وی با اشاره به بند ۱۱ سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی به‌منظور توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جهت انتقال فناوری‌های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، صادرات کالا و خدمات و تأمین نیازهای ضروری و منابع مالی از خارجی، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرین از طریق معرفی و ارتباط با سرمایه گذاران، بازاریابی و شناسایی بازار هدف از اقدامات این سازمان در اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: بسترسازی به منظور رشد تولیدو صادرات منطقه ،فعالسازی واحدهای صنعتی راکد، ثبت نخستین شرکت مدیریت صادرات مناطق آزاد کشور، پیگیری تأمین مالی برای احداث پست های اسکله مجتمع بندری کاسپین از طریق بخش خصوصی وسرمایه گذار خارجی، مشارکت جامعه محلی از طریق ترویج و توسعه صنایع دستی و کمک به فروش محصولات آن‌ها و تولید و ترویج محصولات ارگانیک نظیر پرورش مرغ و طیور، تولید ورمی کمپوست بخشی از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزادانزلی در اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است.

مسرور با بیان اینکه یقیناً در انتخابات هفتم اسفندماه بار دیگر شاهد حضور پرشور مردم همیشه در صحنه خواهیم بود خاطر  نشان کرد: شایسته است با عملکرد خود زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را فراهم کنیم و هیچکدام از مدیران و کارکنان سازمان نباید از امکانات دولتی و بیت المال  به منظور فعالیت‌های انتخاباتی به نفع یا برعلیه کاندیدای خاصی استفاده کنند.

در این جلسه مسرور با تشکر از زحمات سید ابراهیم سقایی در دوران تصدی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان به جهت رشد شاخص‌های اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و اقدامات مؤثر دو سال گذشته ایشان در حوزه جذب سرمایه‌گذار، وحید طالب‌پور را به سمت سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منصوب کرد.

وحید طالب ‌پور دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت MBA گرایش بازاریابی، مسئولیت مدیرکل طرح و برنامه ،دبیر هیئت مدیره، جانشین معاونت برنامه‌ریزی، مدیر برنامه و بودجه و دبیر کمیسیون معاملات سازمان منطقه آزاد انزلی را در کارنامه ده ساله مدیریتی خود در این سازمان دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه