برترین برنامه های تست سخت افزاری اندروید

با ما همراه باشید تا بهترین برنامه‌های تست سخت‌افزاری برای گوشی‌های اندرویدی را به شما معرفی کنیم.

برترین برنامه های تست سخت افزاری اندروید

به گزارش ۸دی، اگر یک گوشی اندرویدی داشته باشیم و بخواهیم از عملکرد سخت‌افزاری‌اش مطلع شویم یا اینکه بخواهیم یک گوشی اندرویدی را به صورت دست دوم خریداری کنیم، موارد زیادی هست که باید مد نظر داشته باشیم.
3857159_490

 

برای تست هندست از نظر سخت‌افزاری به شما ۴ برنامه رایگان را معرفی خواهیم کرد که با نصب آنها می‌توانید تست‌های مربوطه را به راحتی انجام دهید.

 

3857161_996

از نامش پیداست که دست‌اندرکاران بنچمارک انتوتو آن را تهیه کرده‌اند. برنامه نامبرده قابلیت تست باتری دستگاه را دارد، ولی به این صورت که باید هندست را چند ساعتی برای تست باتری کنار بگذارید تا در آخر با رتبه‌ای که در اختیارتان قرار می‌دهد از وضعیت باتری مطلع شوید. این برنامه بعلاوه قادر است قابلیت چند لمسی، ال‌سی‌دی، تست سیاه و سفیدی و بار رنگ‌ها را نیز آزمایش کند و به کاربر اطلاعات ریز دستگاه را در یک تب ویژه نمایش دهد.

این برنامه که نسخه iOS آن هم موجود است، قابلیت انجام ۲۵ تست مختلف را دارد که شامل تست بلوتوث، اتصال موبایل، اسپیکر، میکروفون تا تست‌های پیشرفته‌ای چون پردازنده و سرعت حافظه می‌شود. در ضمن این اپلیکیشن یک رابط کاربری کاملا کاربر پسند هم دارد.
3857163_730

این برنامه هم درست به مانند نامش تقریبا از پس تمام کارهایی که دو برنامه قبلی انجام می‌دادند، بر می‌آید. سنسورها، وای‌فای، دوربین، باتری و غیره را می‌توانید از طریق این برنامه تست کنید. در ضمن با به‌روزرسانی که اخیرا برایش آمده، با اندروید مارشملو کاملا سازگار است.

 

3857160_139

اگر برنامه‌ای می‌خواهید که فقط سنسورهای هندست را چک کند، این همان اپلیکیشنی است که به دنبالش هستید. سنسورهای ژیروسکوپ، نور، چرخش، مجاورت، دما، شتاب، میدان مغناطیسی، فشار و شدت صدا با این برنامه تست می‌شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه