کارهای انجام گرفته در اوقاف گیلان باعث خوشحالی و افتخار است+ تصاویر

حضرت آیت الله رودباری ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مدیرکل و همکاران اوقاف گیلان ، گفت : از حاج آقای عادلی مدیرکل اوقاف گیلان بخاطر ارایه گزارش یکساله تشکر می کنم و به راستی از کارهای شکل گرفته و انجام شده در مجموعه اوقاف گیلان راضی کننده و مایه مباحات است .

کارهای انجام گرفته در اوقاف گیلان باعث خوشحالی و افتخار است+ تصاویر

به گزارش ۸دی، مدیرکل ، معاونین ، روسای ادارات شهرستان و جمعی از کارشناسان اوقاف گیلان به دیدار حضرت آیت الله رودباری در محل بیت ایشان رفتند و از نزدیک به بیان گزارش یکساله عملکرد اوقاف گیلان پرداختند .

در این دیدار که در فضای صمیمی برگزار شد ، حضرت آیت الله رودباری ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مدیرکل و همکاران اوقاف گیلان ، گفت : از حاج آقای عادلی مدیرکل اوقاف گیلان بخاطر ارایه گزارش یکساله تشکر می کنم و به راستی از کارهای شکل گرفته و انجام شده در مجموعه اوقاف گیلان راضی کننده و مایه مباحات است .

وی همچنین افزود : انسان بقاء را دوست دارد و همواره بدنبال این است که بعد از مرگ خود همواره یاد و نام او زنده باقی بماند و اسلام راه حل این موضوع را سنت حسنه وقف اعلام کرده است که این سنت در استان ما نیز جاری است .

حضرت آیت الله رودباری همچنین گفت : بنده خدا را شاکرم که این سنت حسنه در استان ترویج پیدا کرده و به نیت واقف به درستی عمل می گردد که البته اوقاف باید دست موقوفه خواران که هر طبقه از جامعه باشند از موقوفات کوتاه کند و در این راه ما روحانیون نیز وظیفه داریم تا در این خصوص برای مردم روشنگری نماییم .

وی همچنین افزود : بنده خدا را شاکرم که در راس امور اوقاف کشور فرد اصلحی به نام حاج آقای محمدی و مدیرکل پرتلاش و مبتکری نیز در استان که حاج آقای عادلی می باشد و این مایه مباهات و افتخار است .

حضرت حجت الاسلام رودباری همچنین گفت : با تلاش های صورت گرفته توسط حاج آقای عادلی و کلیه همکاران ایشان در استان انشالله روزی فرا برسد که آمار وقف که امروزهم به رشد خوبی رسیده است بازهم روز به روز در استان بالاتر رود و از کلیه حقوق موقوفات و بقاع متبرکه صیانت و نگهبانی گردد و دست موقوفه خواران از این اموال قطع گردد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
زائر
برادران خوب و ارزشی 8 دی سلام شما دیگر چرا خبرهای تایید نشده و خود بافته اوقاف گیلان را انعکاس دادید لااقل می نوشتید برگرفته از سایت اوقاف گیلان گزارش خبرگزاری فارس آیت‌الله سید مجتبی رودباری عصر امروز در دیدار مسئولان اوقاف گیلان فقر و بیکاری معضل اساسی گیلان است بایداز وقف و موقوفات برای برطرف شدن مشکلات تحصیلی و اشتغال هزینه شود.
8dey1 در پاسخ به زائر
ضمن تشکر از حسن توجه شما مخاطب گرامی-منبع خبر در انتهای متن قید شده است
ابوذر
این گزارش ناقص است و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد . آقای عادلی فقط از مبلغ پرداختی به مدرسه جامع رشت صحبت کرد ولی توضیح نداد که بقیه پول ها به کدامیک از حوزه های علمیه داده شده است ؟ . من یک طلبه ام و در مدرسه علمیه نائب الصدر رشت درس می خوانم . مدیر قبلی ما ـ که الان مدیر حوزه های علمیه گیلان است ـ بارها سر کلاس اعلام کرده بود که حتی یک ریال از سازمان اوقاف به مدرسه ما نرسیده است . یک نکته ادبی : کلمه « مباهات » صحیح است نه مباحات .
زهرا
سلام برخوانندگان محترم و درود بر سایت مردمی و پرتلاش 8 دی 1- میخواستم از آقای مدیرکل محترم اوقاف خواهش کنم در یک گزارشی بفرمایند در این سه سالی که خودشان در اوقاف تشریف دارند چقدر نذورات ازجمله پول و طلا و جواهرات و... از این بقعه جمع شده و برای این مکان مقدس توسط اوقاف چه کاری انجام دادند؟ 2- جریان برگزار نمودن دعاها و نماز جماعت جدا در بقعه چیست ؟ و مگر مسجد خواهر امام (س) امام جماعت راتب ندارد؟ و آیا بدون اجازه امام جماعت راتب کسی دیگری میتواند نماز جماعت برگزار کند؟ 3- چرا اوقاف بعنوان یک اداره دولتی با مردم و به خصوص با امام جماعت و هیئت امنای مسجد که اکثرا از جانبازان و مسئولین استان میباشند هماهنگی ندارد و برای خودش سلیقه ای برنامه اجراء می نماید؟ 4- با اینهمه تبلیغات وسیع اوقاف در خصوص آموزش قرآن ، چرا یکشنبه ها که کلاس قرآن در مسجد خواهرامام (س) برگزار میشود به گفته مسئول قرآنی مسجد ریالی از اوقاف به کلاس فوق کمک نمی شود ، حتی یک نوشیدنی ؟ 5- چرا مدیرکل محترم اوقاف و مسئول اوقاف رشت همیشه اصرار دارند خودشان در مسجد منبر بروند و آیا بانیان محترم حق انتخاب ندارند؟ 6- در خاتمه از مدیرکل محترم استدعا دارم بفرمایند بعنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه ، چه کار خیری در این مکان مقدس انجام داده اند ؟ با سپاس
در حاشیه