منظورم رییس شورای نگهبان آستارا بود / نوکر آیت‌الله جنتی و شورای نگهبان هستم

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی که برای نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده صحبت‌هایی از وی علیه شورای نگهبان در شبکه‌‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها منتشر شده که وی اینگونه اظهاراتش را در پاسخ به رئیس شورای نگهبان شهرستان آستارا عنوان کرد.

منظورم رییس شورای نگهبان آستارا بود / نوکر آیت‌الله جنتی و شورای نگهبان هستم

به گزارش ۸دی، نماینده مردم آستارا در مجلس در واکنش به انتشار مطالبی به نقل از وی علیه شورای نگهبان در شبکه‌های اجتماعی گفت: این اظهارات در پاسخ به نماینده شورای نگهبان شهرستان آستارا بوده است، و گرنه نوکر آیت‌الله جنتی و شورای نگهبان هستم.

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی گفت: بنده چنین حرف‌هایی پیرامون شورای نگهبان و بررسی صلاحیتم توسط این نهاد را در پاسخ به اظهارات نماینده شورای نگهبان شهرستان آستارا گفته‌ام و شورای نگهبان را به عنوان یک نهاد انقلابی و ذیصلاح برای بررسی صلاحیت‌ها قبول دارم.

وی افزود: شخصی که در حال حاضر رئیس شورای نگهبان شهرستان آستارا شده است، رئیس اداره امور عمومی بیمارستان بوده و تصور می‌کرد که بنده در در عزل و برکناری وی نقش داشته‌ام و مرا به عدم تأیید صلاحیت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهدید کرده بود که بنده پاسخ تهدیدات وی را داده‌ام.

نماینده مردم آستارا در مجلس در ادامه، اظهار داشت: کسی که ضد ولایت باشد بنده با او برخورد می‌کنم و همواره بر این موضوع در همه مقاطع پافشاری خواهم کرد.

نعیمی رز در پایان خاطر نشان کرد: ما نوکر آقای جنتی و شورای نگهبان هستیم.

بنا بر این گزارش، صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی که برای نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده صحبت‌هایی از وی علیه شورای نگهبان در شبکه‌‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها منتشر شده که وی اینگونه اظهاراتش را در پاسخ به رئیس شورای نگهبان شهرستان آستارا عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه