مواظب باشیم به قول آقا دشمنان نفوذ نکنند/ دانشگاه باشگاه احزاب نیست/ از همه فرهیختگانی که در این مدت در انجام فعالیت هایی فرهنگی مرا کمک کردند، تشکر میکنم

حجت الاسلام سعید مهدوی گفت: در نظام امروز هرکدام از ما باید بدانیم همه وظیفه داریم در جنگ حق علیه باطل شرکت کنیم.

مواظب باشیم به قول آقا دشمنان نفوذ نکنند/ دانشگاه باشگاه احزاب نیست/ از همه فرهیختگانی که در این مدت در انجام فعالیت هایی فرهنگی مرا کمک کردند، تشکر میکنم

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام سعید مهدوی در آیین تودیع خویش و معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان، گفت: امام حسین (ع) می فرمایند: اگر من زمان امامت مهدی را درک کنم تا آخر عمر نوکری اش را خواهم کرد. یک روز این سنگر نوکری نهاد رهبری است، یک روز جای دیگر.

وی در ادامه گفت: در سال ۴۴ آیت الله شهبد سعیدی نامه ای به امام دادند که اجازه بدید ما این مسجد را ترک کنیم چون اهالی اینجا درکی از از نهضت امام ندارند. امام پاسخ دادند که خیر شما سنگر را ترک نکنید. ما مامور به وظیفه هستیم نه مامور به نتیجه. ما باید به وظیفه خود عمل کنیم. این نگاه میتواند مجاهدان جنگ بین حق و باطل را امیدوار کند.

مهدوی تاکید کرد: در نظام امروز هرکدام از ما باید بدانیم همه وظیفه داریم در جنگ حق علیه باطل شرکت کنیم. در هر لباسی. امکان دارد هرکسی خطا هم بکند. ما در جهاد اصغر ممکن است به خودی هم اشتباها صدمه وارد کنیم. خطا مهم نیست، خط مهم است. ما در آخر الزمان چه وظیفه ای داریم؟ یقینا خداوند خطاهای مؤمنان را میپوشاند.

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان گفت: من در این روز فقط خواستم یادی از امام زمان کنم. نظام ما مقدس است. ما اینجا هستیم و بچه های ما دارند گروه گروه به جنگ با تکفیری ها میروند. چرا از شیخ زکزاکی یادی نکنیم و شیخ نمر، شیخ مظلوم.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه گفت: از همه فرهیختگانی که در این مدت در انجام فعالیت هایی فرهنگی مرا کمک کردند. تشکر میکنم. من از همه عزیزان عذرخواهی میکنم اگر کوتاهی کردم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در دانشگاه مثل پدر است، خطاب به حجت الاسلام بصیری مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان گفت: حاج آقای بصیری پدر دانشگاه (مسئول نهاد نمایندگی) باید فعال باشد. نهیب بزند. پدری که مربض و منفعل باشد برش ندارد. باید نفوذ کلام داشته باشد. بنده از همه میخواهم به ایشان کمک کنند.

مهدوی در پایان گفت: دانشگاه یک گنج است. همه گنج ها مورد طمع هم هستند. باید مواظب باشیم دشمن به این گنج طمع نکند.

دانشگاه باشگاه احزاب نباشد، اگر قرار است این دانشگاه با هویت اسلامی و ایرانی به کار خود ادامه دهد باید بیشتر از جاهای دیگر مواظبت شود. دقت شود مورد هجمه فرهنگی قرار نگیرد و دانشگاه به کانون های قدرت و ثروت وابسته نشود؛ کانون های قدرت و ثروتی که فتنه ساز هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم حجت الاسلام بصیری به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان منصوب و از زحمات حجت الاسلام مهدوی تقدیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه