اعدام آیت‌الله النمر سقوط آل‌ سعود را به دنبال دارد

امام جمعه آستارا گفت: اجرای حکم اعدام غیرقانونی و ناجوانمردانه آیت‌الله نمر باقرأمین‌النمر سقوط رژیم آل‌ سعود را به دنبال دارد.

اعدام آیت‌الله النمر سقوط آل‌ سعود را به دنبال دارد

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌ نیا دیشب در جمع مردم نمازگزار مسجد عباسیه این شهرستان با تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله «نمر باقرأمین‌النمر»، رهبر شیعیان عربستان، اظهار کرد: رژیم منحوس آل‌سعود نوکر آمریکا و استکبار جهانی شده و هر روز شاهد رقم خوردن فجایعی غیر انسانی توسط این رژیم فاسق و فاسد هستیم.

وی با بیان اینکه مسلمانان اهل تشیع و تسنن جهان باید در برابر این اقدام غیرانسانی موضع بگیرند، افزود: مسلمانان سراسر جهان باید بپا خیزند و علیه اقدام‌های وحشیانه و غیر انسانی رژیم پلید آل‌سعود قیام کنند.

امام جمعه آستارا با تأکید بر اینکه با اعدام آیت‌الله نمر باقرأمین‌النمر، آل‌ سعود به نابودی نزدیک‌تر شده است، تصریح کرد: رژیم سفاک آل‌ سعود با اعدام این عالم وارسته و خداجو در واقع قبر خود را کنده و در منجلاب جنایاتش غرق می‌شود.

وی با محکوم کردن اعدام آیت‌الله النمر توسط حکومت آل‌ سعود، خاطرنشان کرد: بار دیگر مجامع بین‌المللی حقوق بشر در مقابل جنایات بی‌شمار رژیم منحوس آل‌سعود سکوت اختیار کرده‌اند و هیچ عکس‌العملی از مدعیان دروغین حقوق بشر دیده نمی‌شود.

حافظ‌نیا با تأکید بر اینکه اعدام آیت‌الله النمر با خباثت‌های آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی توسط رژیم آل‌سعود گرفته شده است، افزود: امروز عربستان سعودی و حکومت پلید آل‌سعود که خود را بی‌شرمانه خادم حرمین شریفین می‌نامد به لکه ننگینی در جهان اسلام تبدیل شده است.

گفتنی است، نمازگزاران مسجد مذکور ضمن محکوم کردن رژیم آل‌سعود در اعدام ناجوانمردانه و غیر قانونی آیت‌الله نمر باقرأمین‌النمر، خشم و انزجار خود را نسبت به حکام آل‌سعود اعلام کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه