ماجرای اصلاح طلبی در غرب گیلان که قصد بر هم زدن جلسه هیات نظارت را داشت

با شروع کار هیاتهای اجرایی و نظارت برای تایید صلاحیت نامزدهای تایید صلاحیت، شنیده میشود که یکی از شخصیت های اصلاح طلب که دستی در کار اجرایی دارد قصد بر هم زدن جلسه هیات نظارت را در یکی از شهرستان های غرب گیلان را داشته است که با واکنش مسول هیات نظارت این شهرستان مواجه شده است.

ماجرای اصلاح طلبی در غرب گیلان که قصد بر هم زدن جلسه هیات نظارت را داشت

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر ، با شروع کار هیاتهای اجرایی و نظارت برای تایید صلاحیت نامزدهای تایید صلاحیت، شنیده میشود که یکی از شخصیت های اصلاح طلب که دستی در کار اجرایی دارد قصد بر هم زدن جلسه هیات نظارت را در یکی از شهرستان های غرب گیلان را داشته است که با واکنش مسول هیات نظارت این شهرستان مواجه شده است.

در این گیرودار هجوم کاندیداهای اصلاح طلب به انتخابات و بازی جدید آنها برای تصاحب کرسی بیشتر در انتخابات این اقدامات نشان از عزم جدی این جریان برای پیشبرد اهداف خود دارد.

این شیطنت سیاسی که به نوعی سو استفاده از مقام و مناصب سیاسی می باشد در حالی اتفاق می افتد که اعمال تبعیض بین کاندیداها خود را نشان میدهد.

جریان اصلاحات بارها با الفاظ خود خواستار ترکیب مجلس برای پیشبرد اهداف خود از جمله امضای پروتکل الحاقی برجام شده بود که با مخالفت صریح مجلس و مشروط نمودن این قضیه به اجرای تعهدات غرب در قبال کشورمان شده بود. اصلاحاتی ها که از الفاظی چون اعتدالیون برای نام بردن هم دسته ای هایشان استفاده می کنند در حالی به انتخابات پا می گذارند که تعداد زیادی از افراد از جمله افراد دخیل در فتنه از جمله ثبت نامی ها هستند.

این حرکت تاکتیکی ایست که بر اساس آن با رد صلاحیت فتنه گران توسط هیاتهای نظارت یک موج تبلیغی علیه شورای نگهبان قانون اساسی ایجاد خواهد شد و مقام معظم رهبری مخالفت صریح خود را با ورود دوباره این افراد به جریان مدیریتی کشور اعلام کرده بودند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه