مرکز نیکوکاری منطقه آزاد انزلی افتتاح شد

همزمان با ایام خجسته ولادت باسعادت خاتم پیامبران نبی اکرم(ص) در مراسمی مرکز نیکوکاری منطقه آزاد انزلی با همکاری مشترک این سازمان و کمیته امداد استان گیلان افتتاح و این پیشخوان به منظور ارایه خدمات حمایتی به مددجویان محدوده آغاز به کار کرد.

مرکز نیکوکاری منطقه آزاد انزلی افتتاح شد

به گزارش ۸دی، همزمان با ایام خجسته ولادت باسعادت خاتم پیامبران نبی اکرم(ص) در مراسمی مرکز نیکوکاری منطقه آزاد انزلی با همکاری مشترک این سازمان و کمیته امداد استان گیلان افتتاح و این پیشخوان به منظور ارایه خدمات حمایتی به مددجویان محدوده آغاز به کار کرد.

در این مراسم مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان با تبریک این ایام خجسته، گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان در اجرای بند «ز» ماده ۱۱۲ قانون پنجم توسعه کشور برای زدودن فقر از چهره مناطق آزاد با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد استان گیلان ارائه داد.

فاتحی اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد انزلی در شش ماهه نخست سال جاری بمنظور اجرای این بند، از محل منابع داخلی خود مبالغی را به نهادهای حمایتی پرداخت نموده است. همچنین اهدای بسته های حمایتی در دو مرحله از سال و معافیت پرداخت عوارض ساخت و ساز در منطقه بخش دیگری از اقدامات سازمان در جهت کمک به آسیب دیدگان اجتماعی منطقه بوده است.

محمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان نیز در این مراسم با قدردانی از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی در جهت فقرزدایی در سطح روستاهای منطقه وجود این مرکز را گام مهمی در جهت ارتباط بی واسطه خیرین با نیازمندان دانست.

در پایان با حضور اعضای شرکت کننده در مراسم مرکز نیکوکاری منطقه آزاد انزلی واقع در مجتمع تجاری ستاره شمال رسماً آغار بکار نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه