من زیر پرچم هیچ جریان سیاسی قرار نگرفتم

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دارای یک چارچوب و ارزش‌هایی اعتقاد دارم گفت: من زیر پرچم هیچ جریان سیاسی سینه نزدم.

من زیر پرچم هیچ جریان سیاسی قرار نگرفتم

به گزارش ۸دی به نقل از آستان خبر، محمدحسین قربانی روز روز گذشته در نشست خبری در حضور خبرنگاران بابیان اینکه من هیچ تعهدی به هیچ جریان سیاسی ندارم اظهار داشت: من با قاطعیت طرح سؤال از رئیس‌جمهور دهم را امضا کردم که برخی از دوستان در مجلس در آن زمان ما را بی‌بصیرت معرفی کردند.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در ارتباط با دوربرگردان نیاکو برخی حوادث پیش‌آمده در آن قسمت بابیان اینکه وظیفه وزارت راه و شهرسازی است که نواقص را برطرف کند گفت: این دوربرگردان مسیر استحفاظی آستانه‌اشرفیه است که تا پیش از آن تاکسی‌های شهر نمی‌توانستند به آن مسیر بروند که به‌عنوان نخستین استاندارد استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه در تغییر و تحول فرمانداران این حق دولت است و من تغییرات در این مقطع را سیاسی نمی‌دانم تصریح کرد: من این حق را با توجه به شناختی از دکتر نجفی استاندار گیلان دارم می‌توانم اذعان کنم که تاکنون تغییرات وی سیاسی نبوده و بسیاری از جابجایی‌های سیاسی که در استان‌های دیگر منتج به بروز مشکلاتی شده این مشکلات را در گیلان ندیدم.

گزارش آستان‌خبر از نشست خبر دکتر قربانی:

قربانی به نقش نظارتی کمیسیون بهداشت و درمان در واردات برنج آلوده اشاره کرد و افزود: تمام خدمات کشاورزی در مجلس نهم از وزارت صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی واگذار شده است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن تولید داخل برنج است، گفت: در سال ۹۲ بیش از ۳ میلیون تن برنج وارد کشور شد که به دنبال این موضوع قرار شد واردات برنج مدیریت شود ضمن اینکه مقداری از برنج‌های وارداتی آلوده بود.

وی با اشاره به رویه سخت‌گیرانه استاندارد ورودی برنج به ایران تصریح کرد: تمام برنج‌های وارداتی باید دارای کد رهگیری و بر اساس نیاز کشور باشد که کاهش تعرفه و ممانعت از ثبت سفارش برنج ازجمله اقدام‌ها در زمینه واردات برنج است و امیدواریم اقدام‌های مذکور موجب شد تا سال گذشته و امسال برنج وارداتی آلوده نداشته باشیم.

قربانی گیلان را ازنظر شاخص‌های توسعه از متوسط کشور و آستانه‌اشرفیه را از متوسط استانی به لحاظ شاخص‌های توسعه پایین خواند و خاطرنشان کرد: امروز توسعه آستانه‌اشرفیه چشمگیر است و تا ‌۲۰ روز دیگر آب‌رسانی به روستاهای این شهرستان انجام می‌شود و امیدواریم تا پایان سال جاری آستانه‌اشرفیه به شهر سبز گیلان تبدیل شود.

وی چهار باندِ کردن آستانه‌اشرفیه از چند مسیر را جزو برنامه‌های این شهر عنوان کرد و گفت: در بودجه سال ۹۴ اعتبارات توسعه‌ای برای شهرستان گنجانده‌شده و به پایان رساندن طرح‌های نیمه‌تمام از برنامه‌های ماست.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مجلس نهم عالی‌ترین حد نظارت را ادا کرده است افزود: در دولت گذشته بحث بهداشت و درمان اولویت دوازدهم و سیزدهم بود و امروز جزو اولویت‌های نخست دولت روحانی است.

گزارش آستان‌خبر از نشست خبر دکتر قربانی:

قربانی با اشاره به درخواست مردم بخش بندر کیاشهر برای تبدیل‌شدن به شهرستان اظهار کرد: یکی از شاخص‌های تبدیل بخش به شهرستان جمعیت است و طبق قانون تقسیمات کشوری کمترین جمعیت باید ۵۲ هزار نفر باشد.

وی به جمعیت ۳۲ هزارنفری بندر کیاشهر اشاره کرد و افزود: بنده باور داشتم با استفاده از ظرفیت خود می‌توانم مصوبه تبدیل بخش بندر کیاشهر به شهرستان را از هیئت دولت بگیرم اما در سال‌های گذشته با تغییر سه استاندار مواجه شدیم و بسیاری از موانع موجب شد نتوانیم به توسعه موردنظر در بندر کیاشهر دست پیدا کنیم.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باوجود مصوبه احداث اورژانس منطقه «دستک» در بندر کیاشهر مدت چهار ماه اجازه ندادند آن را کلنگ زنی کنیم، تصریح کرد: در دولت گذشته تقسیمات کشوری اجرایی نشده است.
قربانی به توقف اجرای تقسیمات کشوری در دولت روحانی اشاره کرد و گفت: طرح تقسیمات کشوری به وزارت کشور ارجاع داده شده تا با کارشناسی بهتری انجام شود.

گزارش آستان‌خبر از نشست خبر دکتر قربانی:

وی از قرار گرفتن در طرح شهرستانی شدن بخش‌های خمام در رشت و بندر کیاشهر در آستانه‌اشرفیه در تقسیمات جدید کشوری خبر داد و بیان کرد: امیدواریم آرزوی مردم بندر کیاشهر را جامه عمل بپوشانیم.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته فضای بسیار منفی خواص و نخبگان مردم منطقه را رنج می‌داد، خاطرنشان کرد: دیوار بی‌اعتمادی بین مردم بندر کیاشهر و آستانه‌اشرفیه ایجاد شده بود و امروز این مرزبندی برداشته شده است.

قربانی احداث موج‌شکن «دهنه سر سفیدرود» را از خدمات ارائه‌شده به مردم بندر کیاشهر برشمرد و یادآور شد: برق‌رسانی، گازرسانی، تجهیز مزارع، توسعه منطقه آزاد انزلی به بندر کیاشهر و … ازجمله خدمات ارائه‌شده به مردم منطقه است.
وی به سرانجام طرح توسعه حرم آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) اشاره کرد و افزود: طرح مذکور با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی اجرایی می‌شود.

وی از نهایی شدن انعقاد قرارداد طرح ملی و بزرگ توسعه حرم آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) تا هفته آینده خبر داد و افزود: بستر اجرای طرح مذکور با تلاش اعضای شورای اسلامی و شهرداری آستانه‌اشرفیه و هیئت‌امنای حرم آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) فراهم شده است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه عملیات اجرایی طرح ملی توسعه حرم آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) پس از انعقاد قرارداد آغاز می‌شود، تصریح کرد: استمرار خدمت می‌تواند بسیاری از طرح‌ها و راهبردهایی که داشتیم و نتوانستیم به آن برسیم را محقق کند.

IMG_0727

قربانی بر ایجاد اعتماد متقابل بین دولت و حاکمیت تأکید کرد و گفت: شفافیت در امور بسیار تأثیرگذار است که باید واقعیت‌ها را با مردم در میان گذاشت.

وی با اشاره به حضور مردم در عرصه دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: وقتی واقعیت‌ها به ملت اعلام شد مردم تمام توان خود را پای‌کار آوردند و فدای حاکمیت کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه