تحریف تذکر آیت الله موسوی اردبیلی به دولت در مورد توجه ویژه به مشکلات اقتصادی در رسانه های دولتی

در حالی که آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری خواستار توجه ویژه دولت به مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه شده اند رسانه های دولتی اظهارات ایشان را به گونه ای دیگر منعکس کردند.

تحریف تذکر آیت الله موسوی اردبیلی به دولت در مورد توجه ویژه به مشکلات اقتصادی در رسانه های دولتی

به گزارش ۸دی، رئیس دفتر رئیس جمهوری عصر روز پنجشنبه به دیدار مراجع تقلید در قم رفت. یکی از دیدارهای دکتر نهاوندیان با آیت الله موسوی اردبیلی بود.

پس از این دیدار، پایگاه اطلاع رسانی دولت و رسانه های حامی جریان اعتدال روایتی از آن منعکس کردند که بخشهایی از آن با آنچه در پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله موسوی اردبیلی منتشر شده بود در تناقض است.

برای نمونه در بخشی از خبر رسانه های دولتی آمده است: “این مرجع عالیقدر تشیع با اشاره به مشکلات و شرایط سخت اقتصادی در کشور خاطرنشان کردند: اینکه دولت در این شرایط اولویت اقدامات و برنامه های خود را در راستای رفع مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی مردم قرار داده ، بسیار ستودنی است.”

اما روایت پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله موسوی اردبیلی تفاوت مشهودی با خبر حامیان دولت دارد: “در ادامه این دیدار حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی(مدظله العالی) با تمجید از تلاش‌های دولت در بخش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی فرمودند: لازم است دولت به مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه داشته باشد و در رفع مشکلات اقتصادی مردم بکوشد.”

در ادامه متن کامل خبر پایگاه اطلاع رسانی دولت و پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله موسوی اردبیلی آمده است:

دکتر نهاوندیان در دیدار آیت الله موسوی اردبیلی:
توافق هسته ای باعث تقویت روحیه نشاط و امیدواری در مردم شده است/ آیت الله موسوی اردبیلی: تلاشهای قابل تقدیر دولت در رفع تنگناهای معیشتی و اقتصادی مردم باید ملموس باشد

دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عصر پنجشنبه به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید وارد استان قم شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و برخی مسوولان ارشد محلی قرار گرفت.

دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عصر پنجشنبه به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید وارد استان قم شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و برخی مسوولان ارشد محلی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، رییس دفتر رییس جمهوری با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، در دیدار و گفتگو با ایشان، ضمن ابلاغ سلام گرم دکتر روحانی، به تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پرداخت.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در این دیدار با تقدیر از تلاش های دولت در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و بین المللی، بر ضرورت ملموس شدن تلاش های دولت برای مردم در جامعه تاکید کردند.

این مرجع عالیقدر تشیع با اشاره به مشکلات و شرایط سخت اقتصادی در کشور خاطرنشان کردند: اینکه دولت در این شرایط اولویت اقدامات و برنامه های خود را در راستای رفع مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی مردم قرار داده ، بسیار ستودنی است.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی همچنین با اشاره به دستاوردهای دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای بر لزوم تبیین و تشریح دستاوردهای مذاکرات برای مردم و مراقبت از توطئه دشمنان تاکید کردند.

دکتر نهاوندیان نیز در این دیدار با بیان اینکه امروز در شرایط دشوار اقتصادی، تلاش های دولت و توافق هسته ای باعث تقویت امید و روحیه مردم شده است، گفت: شرایط اقتصادی کشور به گونه ای بود که با رکود و تورم مواجه بودیم و باید این التهاب در کشور برطرف می شد و دولت تا حدودی توانسته این مشکلات را حل و فصل نماید.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به مشکلاتی که کاهش درآمد نفتی بوجود آورده است، خاطرنشان کرد: دولت با امکانات محدود توانسته در دوسال اخیر آرامشی را در فضای اقتصادی کشور و بازار ایجاد کند.

دکتر نهاوندیان با بیان اینکه توافق هسته ای دشمنان زیادی بویژه در داخل آمریکا دارد که از هر فتنه افکنی در مسیر اجرای این توافق فروگذار نمی کنند، اظهارداشت: با تلاش مسوولان و مذاکره کنندگان اقدامات خوبی تاکنون در مسیر اجرای برجام برداشته شده و امیدواریم بزودی شاهد اجرای کامل برجام باشیم.

رییس دفتر رییس جمهوری لغو قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران و بسته شدن پرونده نابحق پی ام دی را از دیگر دستاوردهای بی نظیر مذاکره کنندگان کشور برشمرد.

دیدار دکتر نهاوندیان ریاست محترم دفتر رئیس جمهور با حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی

در این دیدار که در عصر پنجشنبه دهم دى ماه در دفتر حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی (مدظله العالی) برگزار گردید، آقاى دکتر نهاوندیان، سلام گرم و خالصانه ریاست محترم جمهور جناب حجه الاسلام و المسلمین آقاى دکتر حسن روحانی را خدمت حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی ابلاغ نمود و با تشریح وضعیت اقتصادی کشور گفت: ما در گذشته دچار رکود تورمی بودیم و در حال حاضر نیز با توجه به کاهش چمشگیر قیمت نفت، درآمد دولت بسیار کاهش یافته است و با این حال دولت در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است.

وى ضمن بیان تلاش هاى انجام شده براى رفع تحریم‌ها افزود: تا کنون اقدامات ما خوب پیش رفته و مقدمات کار آماده شده است و به زودى شاهد برچیده شدن تحریم ها خواهیم بود.

در ادامه این دیدار حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی(مدظله العالی) با تمجید از تلاش‌های دولت در بخش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی فرمودند: لازم است دولت به مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه داشته باشد و در رفع مشکلات اقتصادی مردم بکوشد.

معظم له افزودند: مطالبى که شما در مورد موفقیت هاى سیاسى دولت بیان کردید امیدوار کننده است و جاى تقدیر دارد ولى باید دولت کارى کند که نتایج این تلاش‌ها براى مردم ملموس باشد و احساس کنند که مشکلاتشان نسبت به قبل کمتر شده است.

در پایان این دیدار حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی (مدظله العالی) برای موفقیت روزافزون دولت دعای خیر فرموده و حل مشکلات مردم را از خداوند منان مسئلت نمودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه