دیدار انتخاباتی نامزد تصدی کرسی نمایندگی رودسر و املش با برادر اسفندیار رحیم مشایی در چابکسر!

طبق آخرین شنیده های ۸ دی چند روز پیش یکی از نامزدهای تصدی کرسی بهارستان از حوزه انتخابیه رودسر و املش که تا چند سال پیش در راس امور اجرایی استان بود! با برادر اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر و رییس جنجالی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری محمود احمدی نژاد در دولت وقت، دیدار کرده بود.

دیدار انتخاباتی نامزد تصدی کرسی نمایندگی رودسر و املش با برادر اسفندیار رحیم مشایی در چابکسر!

سرویس سیاسی ۸دی؛

پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هر کدام از نامزدها فارغ از تایید گرفتن یا نگرفتن از شورای نگهبان، شروع به دیدارهای انتخاباتی در سطح حوزه انتخابیه خویش گرفته اند. برخی هم حتی به حوزه خویش اکتفا نکرده و در پی حمایت هایی از احزاب مختلف در کشور هستند.

طبق آخرین شنیده های هشت دی چند روز پیش یکی از نامزدهای تصدی کرسی بهارستان از حوزه انتخابیه رودسر و املش که تا چند سال پیش در راس امور اجرایی استان بود! با برادر اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر و رییس جنجالی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری محمود احمدی نژاد در دولت وقت، دیدار کرده بود.

گفتنی است هنوز اطلاعات دقیقی از صحبتهای جلسه فوق در دسترس نیست اما قطعا این گفتگو در جناح بندی انتخابات دهم مجلس بی تاثیر نخواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سینا به نیا
دیدار مخفیانه هفتگی [...] را با محمد شیخان رییس دفتر مشایی را هم مینوشتی ایشون رسما کاندید جریان انحرافی مشایی در رشته و هزینه هاشو مشایی داره میده
میرزا
فارغ نه فارق
8dey2 در پاسخ به میرزا
ممنون از حسن توجه شما مخاطب عزیز/تصحیح شد
یوسفی
پیشنهاد می کنم بجای نشر این مطالب که ایشان به کی و کجا وصل است به زندگی مدیریتی ایشان بپردازید که همواره مدیر اجرائی قوی و پاکی بوده و هیچ موردی از تخلفات ولائی و اخلاقی و مالی نداشته است .احمدی نژاد هم مدیری پاک و توانمند بوده و امید واریم برای ریاست جمهوری تشریف بیاورند .
در حاشیه