فیلمبرداری فیلم سینمایی “ناردون” در لاهیجان/گزارش تصویری

فیلمبرداری فیلم سینمایی«ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور که بخش اعظمی از آن در روستای آهندان شهرستان لاهیجان فیلمبرداری شد، به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم سینمایی “ناردون” در لاهیجان/گزارش تصویری

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی منصور سهراب که بخش اعظمی از آن در روستای آهندان شهرستان لاهیجان فیلمبرداری شد در چند روز گذشته به پایان رسیده است.

«ناردون» یک اثر طنز فلسفی با ۲۵ بازیگر است. در خلاصه داستان این فیلم به قلم فریدون حسن‌پور آمده است: به‌خاطر اینکه هزینه‌ها بالا نره عروسی رو همزمان با عزا برگزار کنیم.

«ناردون» که نهمین فیلم بلند فریدون حسن پور است. در آن بازیگرانی چون امین حیایی، لیلا اوتادی، مهران غفوریان، جوادرضویان، بیژن بنفشه خواه، علیرضا مسعودی، شهرام قائدی، مهران رجبی، مشهید مرندی، امیرنوری، سیروس و سیاوش گرجستانی، رسول  حقدوست، بهمن صادق حسنی و بازیگرانی از استان گیلان به نقش آفرینی پرداخته اند.

گفتنی ست که بخشی از قصه این اثر سینمایی  در رودخانه می گذرد، فیلمبرداری این صحنه ها به علت اتفاق های که برای کاراکتر ها در مسیر گذر این رودخانه می گذرد، سختی های زیادی را برای گروه فیلمبرداری این اثر نمایشی به بار آورده است.

به گزارش «لاهیجان»، فریدون حسن پور در پاسخ به خبرنگار لاهیجان درباره دلیل انتخاب لوکیشن این فیلم در روستای آهندان شهرستان لاهیجان گفت: بخش اعظمی از سریال «گذر از رنج ها» را در این روستا فیلمبرداری کردیم و همین امر دلیل انتخاب روستای آهندان بود.حسن پور اصلیتی گیلانی داشته و پدربزرگ وی اهل اشکورات رحیم آباد است.

تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۱) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۱۱) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۹) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۸)تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۱۰) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۲) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۳) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۴) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۵) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۶) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۷) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۱۲) تصاویر فیلم سینمایی ناردون (۱۳)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه