هنوز هم برخی خواص موضع خود را در بحث فتنه ۸۸ اعلام نمی‌کنند/ برخی با خاطره‌گویی از نشر افکار اصلی امام (ره) جلوگیری می‌کنند

وی با اشاره به اینکه بعد از به وجود آمدن انقلاب اسلامی یهود آرام نشسته است، افزود: مسلم است که یهود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آرام نمی‌نشیند و نمی‌توان گفت که دست روی دست گذاشته و هیچ کاری از پیش نمی‌برد بلکه یهود اشخاصی را از درون انقلاب به جان انقلاب می‌اندازد همان کاری که در صدر اسلام کرده بود.

هنوز هم برخی خواص موضع خود را در بحث فتنه ۸۸ اعلام نمی‌کنند/ برخی با خاطره‌گویی از نشر افکار اصلی امام (ره) جلوگیری می‌کنند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی صبح امروز در جمع مردم اصفهان با اشاره به سالروز ۹ دی اظهار کرد: ویژگی حماسه ۹ دی این بود که ملت ایران بدون توجه به جهت‌گیری‌های خواص که نتوانستند به خوبی تصمیم بگیرند، دوره سخت سیاسی را پشت سر گذاشتند و پیروی از ولی‌فقیه خود را به منصه ظهور گذاشتند.

وی در ادامه افزود: خواص در فتنه ۸۸ دچار تحریف از طرف دشمن شدند و نتوانستند به خوبی تصمیم‌گیری کنند و موضعی صریح از خود نشان دهند، این در حالی است که هنوز هم این خواص موضع خود را در بحث فتنه ۸۸ اعلام نمی‌کنند و از آن خودداری می‌کنند.

* تحریف مسیر و گفتمان انقلاب اسلامی توسط دشمن

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد ۹۴ در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: ایشان در سخنرانی خود به مقوله تحریف پرداختند که باید این موضوع مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد چراکه دشمن می‌خواهد از طرق مختلف انقلاب اسلامی را دچار تحریف کند.

وی با بیان اینکه دشمن بارها برای مقابله با ایران از طریق جنگ فیزیکی اقدام کرده و به نتیجه نرسیده، تصریح کرد: دشمن می‌داند که با جنگ سخت نمی‌تواند به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و این روش پاسخگو نخواهد بود، بنابراین به دنبال جنگ نرم است تا مسیر و گفتمان انقلاب اسلامی را دچار تحریف کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات دیگر خود فرمودند: «اگر ملت ایران راه امام را گم کند، غفلت کند و عمدا کنار بگذارد سیلی خواهد خورد» که غفلت نسبت به راه امام(ره)، متوجه نسل اول انقلاب اسلامی که نسل پرورش‌ یافته انقلاب و امام(ره) است.

وی گم کردن راه امام(ره) را متوجه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی که امام(ره) را ندیده‌اند باید اندیشه‌های ایشان را از طریق کتب و سخنان ولی‌فقیه به دست آورند چراکه برخی تنها با خاطره‌گویی از امام(ره) از نشر مطالب اصلی و صریح ایشان جلوگیری می‎کنند.

مصلحی در ادامه عنوان داشت: برخی که به دنبال خاطره‌گویی از امام(ره) هستند می‌گویند ایشان در پذیرش قطعنامه از اصطلاح جام زهر استفاده کردند اما بعد از مدتی این اقدام را اقدامی صحیح دانستند! امام خمینی(ره) راه خود را از طریق وصیتنامه‌شان پیش روی ما گذاشته‌اند و ما باید پیرو سخنان صریح ایشان باشیم نه خاطره اطرافیانشان.

* خواص راه امام(ره) را عمدا کنار می‌گذارند / یهود اشخاصی را از درون انقلاب به جان انقلاب می‌اندازد

وی خواص را از جمله کسانی دانست که راه امام(ره) را عمدا کنار می‌گذارند و متذکر شد: اینها خواصی هستند که از طرف دشمن دچار اشتباه محاسباتی می‌شوند و بعد هم به آنها تذکر داده می‌شود از حیله و نیرنگ دشمن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند!

وزیر اطلاعات سابق کشور با اشاره به ۷ اصل از اصول انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد امسال بیان شد، اذعان داشت: نخستین اصل این است که امام(ره) به دنبال اسلام ناب محمدی(ص) و نفی اسلام آمریکایی بود که اسلام ناب محمدی(ص) از ائمه‌ هدی، فقرای دردمند، پابرهنگان، تازیانه‌خوردگان سخن می‌گوید.

وی اسلام آمریکایی را اسلام مرفحان بی‌درد، اسلام اشرافی‌گری و اسلام ابوسفیانی دانست و ادامه داد: متاسفانه هیچ‌گاه راجع به نقشه و طرح‌های یهودیان برای اسلام سخن به میان نبرده‌ایم؛ باید نقش یهودیان و صهیونیست در تاریخ پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ص) برای مردم گفته شود.

مصلحی اضافه کرد: نیمی از قرآن، تاریخ و افت‌وخیزهای یهود را بیان کرده، خداوند متعال صرفا به دنبال آوردن قصه در قرآن نبوده بلکه به دنبال معرفی نقش یهودیان در تاریخ بوده است؛ یهودیان در قضایای بعد از رحلت پیامبر(ص) با استفاده از تحریف نقش زیادی در اختلاف میان مسلمانان داشتند.

وی با بیان اینکه سوره قدر یک سوره سیاسی است اظهار داشت: در زمان صدر اسلام، منبر رسانه پیامبر(ص) بود و نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم داشت اما مدتی به دست مخالفان افتاد که پیامبر(ص) را بسیار نگران کرده بود اما چندی نگذشت که سوره قدر نازل بر پیامبر(ص) نازل شد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یادآور شد: در سوره قدر آمده است که این شب از ۸۴ سال بهتر است که امیرالمومنین(ع) از روی آن تعداد سال حکومت بنی‌امیه و معاویه را پیش‌بینی کرد؛ یهود و صهیونیست نیز در همان زمان حکومت بنی‌امیه برای نابودی اسلام به روی کار آورد.

وی با اشاره به اینکه بعد از به وجود آمدن انقلاب اسلامی یهود آرام نشسته است، افزود: مسلم است که یهود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آرام نمی‌نشیند و نمی‌توان گفت که دست روی دست گذاشته و هیچ کاری از پیش نمی‌برد بلکه یهود اشخاصی را از درون انقلاب به جان انقلاب می‌اندازد همان کاری که در صدر اسلام کرده بود.

وزیر اطلاعات دولت دهم نفوذ را شامل دو سطح موردی و جریانی دانست و خاطرنشان کرد: نفوذ موردی با ترور فیزیکی و شخصیتی افراد درصدد از بین بردن چهره‌های انقلاب اسلامی بوده و هست؛ در دولت دهم مردم به فردی دل بسته بودند که به دنبال امام(ره) و انقلاب بود که متاسفانه توسط نفوذ ترور شخصیت شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه