گفتگوی سردار نقدی و عارف در بیت رهبری

دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با مقام معظم رهبری ضمن برخورداری از نکات کلیدی در فرمایشات و توصیه های ایشان به مسئولان، حاشیه هایی نیز داشت که گفتگوی صمیمانه و چند دقیقه ای محمد رضا عارف با سردار نقدی از جمله این حاشیه ها بود.

گفتگوی سردار نقدی و عارف در بیت رهبری

به گزارش ۸دی، دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با مقام معظم رهبری ضمن برخورداری از نکات کلیدی در فرمایشات و توصیه های ایشان به مسئولان، حاشیه هایی نیز داشت که گفتگوی صمیمانه و چند دقیقه ای محمد رضا عارف با سردار نقدی از جمله این حاشیه ها بود.
در روزی که مسئولان نظام از بخش های مختلف و میهمانان و سفرای خارجی گردهم آمده بودند تا پای فرمایشات رهبری بنشینند، حاشیه های همچون تاخیر محمود احمدی نژاد در ورود به حسینیه، حضور وزرای دولت های دهم و یازدهم کنار هم و همچنین گفتگوی صمیمانه عارف با سردار نقدی برای چند دقیقه توجه حضار و آگاهان به مسائل سیاسی کشورمان را به خود جلب کرده بود.
در بین این حاشیه ها، گفتگوی عارف با سردار نقدی بیش از حاشیه های دیگر جلب توجه می کرد. این گفتگوهای صمیمانه و چند دقیقه ای در حالی انجام می گرفت که سال گذشته نیز گفتگوی کوتاه این ۲ چهره شناخته شده در رسانه ها با بازتاب هایی مواجه شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه