۲۰ دانش آموز مقام آور قرآنی تالش تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور امام جمعه و رئیس آموزش و پرورش تالش از تعداد بیست دانش آموز مقام آور قرآنی این شهرستان تجلیل بعمل آمد .

۲۰ دانش آموز مقام آور قرآنی تالش تجلیل شدند

به گزارش ۸دی، طی مراسمی با حضور امام جمعه و رئیس آموزش و پرورش تالش از تعداد بیست دانش آموز مقام آور قرآنی این شهرستان تجلیل بعمل آمد .

گفتنی است در این نشست صمیمی هر یک از دانش آموزان نکته نظرات خود را در خصوص قرآنی نمودن فضای شهر و بویژه مدارس عنوان نمودند.
در این مراسم مدیر آموزش و پرورش تالش موفقیت های کسب شده این اداره در حوزه فعالیتهای پرورشی را مرهون تلاشهای معلمان و خانواده ها و خود این دانش آموزان اعلام کرده و گفت : دانش آموزان تالش در مسابقات قرآنی بسیار موفق ظاهر شدند و این امر نشان دهنده تلاش و کوشش و فعالیتهای انجام شده در این خصوص است.
حجت الاسلام انصاری امام جمعه تالش نیز در سخنان کوتاهی با بیان اینکه انس و مودت با قرآن سعادت و خوشبختی به همراه دارد،گفت: اگر از قرآن فاصله بگیرید به هر موقعیتی که در ذهن دارید هم برسید،احساس خوشبختی و سعادت نخواهید کرد اما با قرآن در هر موقعیتی که باشید، احساس آرامش و لذت می کنید.
وی افزود: قرآن کتابی است کامل و انسان ساز که هر آنچه انسان برای تربیت و هدایت به آن نیازمند است به طور کلی دربر دارد و سعادت دنیا و آخرت انسان هایی را که به دستورها و رهنمود هایش عمل می کنند، تأمین می کند.
امام جمعه تالش گفت: تمسک و توجه به معارف عمیق قرآنی راهی به سمت تعالی و کمال است.
وی افزود : هنگامی که عقاید عقلانی قرآن با محبت عجین شود، زمینه عمل به قرآن فراهم و در نتیجه توفیقات جامعه اسلامی روزافزون خواهد شد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از مقام آوران قرآنی با اهدا لوح وهدایا تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه