کشف هفت کیلو مواد مخدر و دستگیری ۳۱ سارق منزل و وسایل نقلیه

فرماندهی انتظامی شهرستان رشت از تداوم پایدار اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی ومبارزه با مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

کشف هفت کیلو مواد مخدر و دستگیری  ۳۱ سارق منزل و وسایل نقلیه

به گزارش ۸دی، فرماندهی انتظامی شهرستان رشت از تداوم پایدار اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی ومبارزه با مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح این خبر گفت : در راستای تحکیم ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و جلوگیری از شکل گیری بستر های بروز جرم در نقاط آلوده و به منظور ادامه فرآیند مقابله با آسیب ها و جرائم ، اجرای طرح های نقطه ای ارتقائ امنیت اجتماعی توسط یگان های انتظامی با قاطعیت پیگیری می شود.

 

DSCN1162

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه این طرح ها با حداکثر توان در شهرستان رشت ادامه خواهد داشت افزود : با اجرای طرح در طول هفته گذشته قریب به هفت کیلو چهارصد وده گرم از انواع مواد مخدر کشف و نیز بالغ بر ۳۱ تن از سارقان منزل و وسایل نقلیه و همچنین معتادان متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

شعبانی ضمن اشاره به مبارزه جدی وبی امان با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی تسریح کرد: پلیس همواره با اقتدار و تمام ظرفیت و توانمندی خود جلوی هنجارشکنان که خط قرمز پلیس می باشد برخورد می کند.

وی در پایان از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طولانی مدت خبر داد و بیان داشت: برقراری امنیت برای تمامی شهرواندان کشور بسیار حائز اهمیت بوده و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چهار چوب و ساختار قانونی اولویت مهم ناجا به شمار می‌آید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه