دشمنان نظام و معاندین مترصد فرصتی برای ضربه زدن به نظام اند

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام و امام صادق علیه السلام، حماسه ۸ دی را که نمایانگر شکوه ملی و اثبات ولایتمداری مردم غیور استان گیلان می باشد را گرامی داشت.

دشمنان نظام و معاندین  مترصد  فرصتی برای ضربه زدن به نظام اند

به گزارش ۸دی،  پنجمین نشست پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با حضور رئیس کل دادگستری استان  برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان  با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام و امام صادق علیه السلام، حماسه هشت دی را که نمایانگر شکوه ملی و اثبات ولایتمداری  مردم غیور استان گیلان می باشد را گرامی داشت.

ارشدترین مقام قضایی گیلان با اشاره به اهمیت مساله امنیت کشور  تصریح کرد: ما در برهه ای به سر می بریم که شرایط امنیتی بیرون کشور و درون آن  از اهیمت زیادی برخوردار است.وی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام و معاندین  مترصد یافتن فرصتی هستند تا از طریق آن به نظام ضربه بزنند و انتخابات می تواند یکی از این فرصت ها باشد لذا باید ملاحظات امنیتی از پیش از انتخابات مد نظر قرار گیرد.

رییس شورای قضایی استان با اعلام اینکه شعب ویژه ای به پرونده های تخلفات انتخابات رسیدگی می کند اظهار داشت: دستگاه قضایی با تمام توان در این زمینه تلاش خواهد کرد.

احمد سیاوش پور  مدیریت پرونده های تخلفات انتخاباتی بسیار مهم دانست و گفت: کمیته ای تحت عنوان مدیریت پرونده های قضایی  تشکیل خواهد شد تا با در نظر گرفتن شرایط خاص زمانی و مکانی بتواند احکام درست و متقنی را صادر کند.

رئیس کل دادگستری استان با بیان لزوم اطلاع رسانی  صحیح به مردم تاکید کرد: رسانه ها و بالاخص صدا و سیما باید  از ظرفیت خود برای  انعکاس  تلاش مسئولین در این امر استفاده کند.

سیاوش پور در پایان  از  مسئولین قضایی گیلان بویژه دادستانهای دادگستری های استان خواست تا  با یک نگاه تعادلی  و تاکید بر قانون و با توجه به مقتضیات  با تخلفات برخورد نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه