۹ دی “زیباترین و باشکوه‌ترین” تجلی بصیرت دینی ملت ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی “حماسه ۹ دی” را زیباترین و باشکوه‌ترین تجلی بصیرت دینی ملت ایران عنوان کرد و گفت: ملت فهیم ایران به همه دشمنان انقلاب ثابت کردند مقابل براندازی مقتدرانه می‌ایستند.

۹ دی “زیباترین و باشکوه‌ترین” تجلی بصیرت دینی ملت ایران است

به گزارش ۸دی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی “حماسه ۹ دی” را زیباترین و باشکوه‌ترین تجلی بصیرت دینی ملت ایران عنوان کرد و گفت: ملت فهیم ایران به همه دشمنان انقلاب ثابت کردند مقابل براندازی مقتدرانه می‌ایستند.

سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به یوم الله ۹ دی اظهار داشت: فتنه ۸۸ یک رقابت انتخاباتی و بر سر آرا نبود، بلکه فتنه‌ای برای براندازی نظام بود، همه عملیات و فعالیت‌های فتنه و فتنه‌گران خارج از کشور و توسط دشمنان ملت و بیگانگان هدایت می‌شد و سران فتنه نیز مهره‌ای در دست بیگانگان بودند.

وی ادامه داد: اگر کسی تحلیل و تصورش این باشد که سال ۸۸ عرصه رقابت انتخاباتی بود سخت در اشتباه است زیرا فتنه‌گران یک عملیات براندازانه علیه جمهوری اسلامی را آغاز کرده بودند، اگر رقابت انتخاباتی بود که پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نمازجمعه ۲۹ خرداد سال ۸۸ خاتمه پیدا می‌کرد، چون با سخنان صریح رهبر معظم انقلاب موضوع کاملاً شفاف شد و شبهه‌ای باقی نماند.

نماینده مردم ورامین افزود: اینکه در روز قدس و ایام محرم آن اتفاقات تلخ و ناگوار رخ داد و به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهانت شد، مشخص بود که موضوع دیگر یک رقابت سالم انتخاباتی نیست بلکه فتنه‌ای بزرگ برای براندازی یک نظام است.

نقوی حسینی تصریح کرد: ملت با شور و شعور آگاهانه و هوشیارانه خود به این نتیجه رسیدند که موضوع براندازی است و خودشان به صحنه آمدند و زیباترین و باشکوه‌ترین تجلی بصیرت دینی را به نمایش گذاشتند و حماسه تاریخی و بزرگ ۹ دی را آفریدند.

وی حماسه ۹ دی را مقابله و پایان بخشیدن به فتنه براندازانه دشمن عنوان کرد و گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت میثاق امت با ولایت و یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت فهیم و بابصیرت ایران به دنیا و همه دشمنان انقلاب و نظام ثابت کردند که هرگاه احساس کنند کسانی قصد براندازی نظام مقدس و شکوهمند جمهوری اسلامی را دارند و برای آن توطئه‌چینی می‌کنند مقتدرانه مقابل آنها می‌ایستند و از ولی فقیه و آرمان‌های امام و شهدا دفاع خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه