فتنه داعشی ها که مسلمانان را به خاک و خون می کشند، با وحدت خنثی می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: امروز دنیای اسلام دچار گرفتاری هایی شده است که این گرفتاری ها ، با وحدت امت اسلامی رفع شدنی است.

فتنه داعشی ها که مسلمانان را به خاک و خون می کشند، با وحدت خنثی می شود

به گزارش ۸دی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: امروز دنیای اسلام دچار گرفتاری هایی شده است که این گرفتاری ها ، با وحدت امت اسلامی رفع شدنی است.

حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی در جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام صادق (ع) در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان املش، افزود: فتنه سلفی ها ، تکفیری ها و داعش که مسلمانان را به خاک و خون می کشند، با وحدت امت اسلام خنثی می شود.
وی با بیان اینکه یکی از پیام های دین مبین اسلام استکبارستیزی است، ادامه داد: باید استکبار را بشناسیم و بدانیم که از طریق حربه های مختلفی، درصدد جلوگیری از نفوذ حق بین ملت های جهان است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ادعای واهی تلاش ایران اسلامی برای دستیابی به بمب اتمی را یکی از دروغ های استکبار خواند و گفت: دین مبین اسلام و فتوای روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب، ساخت اینگونه سلاح ها را جایز نمی داند و این ادعا، دروغی بیش نبوده است.
وی قرار گرفتن در دژ مستحکم ولایت را از جمله راه های سد کردن نفود دشمن عنوان و اضافه کرد: در دو انتخابات پیش روی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، مردم به وظیفه اسلامی خود عمل می کنند و حضوری پرشور در پای صندوق های رأی خواهند داشت.
جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) روز سه شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان املش برگزار شد.
شهرستان املش در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه