برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و تاریخی در منطقه آزاد انزلی

مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و رالی اتومبیل‌های تاریخی و خانوادگی در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و تاریخی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی، ابوالقاسم ایرجی در جلسه دیدار با رضا مسرور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با ارائه طرح پیشنهادی به منظور احداث‌های اسکله مارینا، مجتمع اقامتی و ایجاد مراکز گردشگری و تفریحی‌ ـ‌ دریایی در ساحل منطقه اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و رالی اتومبیل‌های تاریخی و خانوادگی در این منطقه از دیگر برنامه‌های در دست اجرای کانون مذکور است.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جاذبه‌های گردشگری منطقه آزاد انزلی در دفاتر نمایندگی خارج از کشور کانون جهانگردی و اتومبیلرانی را از دیگر اقدام‌های کانون مذکور برای گسترش همکاری‌ها دانست.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دفتر نمایندگی کانون از سال گذشته در منطقه آزاد انزلی در حال فعالیت است و طرح‌های مناسبی برای احداث دانشگاه هتل‌داری و گردشگری ایجاد کمپینگ‌های اقامتی با همکاری سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه آزاد انزلی در دستور کار داریم.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گسترش زیرساخت‌ها، امکانات و توسعه فعالیت‌های گردشگری و جذب گردشگر داخلی و خارجی به این منطقه را از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان در حوزه توسعه گردشگری دانست.

رضا مسرور یادآور شد: باید علاوه بر ارتقای استانداردهای امکانات و تسهیلات گردشگری در سطح بین‌المللی به منظور جذب گردشگر خارجی، ظرفیت‌های گردشگری منطقه آزاد انزلی از طریق دفاتر نمایندگی کانون مذکور در جهان معرفی شوند.

بر اساس این گزارش، صدور گواهینامه‌های بین‌المللی انواع خودرو و موتورسیکلت، ترجمه گواهینامه، صدور پلاک ترانزیت خودرو و موتورسیکلت، دفترچه مالکیت خودرو به همراه صدور مجوز خروج از مرزهای کشور بخشی از خدمات دفتر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در منطقه آزاد انزلی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه