نابود کردن دستاورد انتخابات،گناه نابخشودنی فتنه‌گران/ ثمره حماسه ۹ دی انزوای فتنه‌گران بود

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: نهم دی‌ماه حماسه عظیمی را خلق کرد که نتیجه‌اش انزوای فتنه‌گران بود.

نابود کردن دستاورد انتخابات،گناه نابخشودنی فتنه‌گران/ ثمره حماسه ۹ دی انزوای فتنه‌گران بود

به گزارش ۸دی، سرهنگ بهرام صدیقی با اشاره به یوم‌الله ۹ دی اظهار داشت: در طول عمر نظام جمهوری اسلامی هر زمان که فرمانی از جانب رهبر جامعه، چه در زمان حضرت امام خمینی(ره) و چه در زمان فعلی صادر شد، مردم با اعتقادی که به اصل نظام داشتند در صحنه حاضر بودند.

وی بیان کرد: سال ۸۸ و پس از انتخابات، دشمنان قدیمی کشور با همکاری ایادی داخلی‌شان آشوب برپا و جامعه را ملتهب کردند و این مردم بودند که با بصیرت خود از فتنه عظیم ۸۸ عبور کردند و در ۹ دی طومار فتنه را درهم پیچیدند.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه نظام از حوادث سال ۸۸ در ۹ دی عبور کرد، افزود: مردم این استان با زمان‌شناسی خود یک روز پیش از نهم دی‌ماه آن حماسه عظیم را نشان دادند که نتیجه‌اش انزوای فتنه‌گران بود.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: گناهان نابخشودنی فتنه‌گران، نابود کردن دستاورد انتخابات، تهمت‌زدن به نظام، تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات با زور و خشونت، مضطرب کردن مردم و خوشنودی دشمن، پیش‌بردن کشور به سمت جنگ داخلی و نیز قرار‌دادن مردم در مقابل نظام است.

صدیقی گفت: عده‌ای سعی در تطهیر فتنه‌گران و بازگرداندن آن‌ها به صحنه سیاسی کشور دارند، کسانی‌که خیانتشان به کشور و مردم واضح است و روزی به‌دنبال براندازی نظام بودند، به بهانه انتخابات سعی در بازگشت به عرصه سیاسی کشور دارند.

وی تشییع شهدای حرم را حامل پیام دفاع از ارزش‌ها دانست و خاطرنشان کرد: هر‌ کسی در این کشور به هر دلیلی وظیفه‌اش را انجام ندهد باید پاسخگو باشد، کسانی‌که در به‌وجود آمدن فتنه سال ۸۸ نقش داشتند باید پاسخ خون عده‌ای بی‌گناه را بدهند.

فرمانده سپاه رضوانشهر با بیان اینکه خون‌هایی که در گذشته ریخته شد و امروز هم از شهدای مدافع حرم می‌ریزد، کشور را در مقابل فتنه‌های جدید واکسینه می‌کند، افزود: آمریکایی‌ها به تازگی، از محل پول‌های بلوکه‌ شده و دیگر منابع، خسارتی را به خانواده گروگان‌های تسخیر لانه جاسوسی اختصاص داده‌اند و بهتر بود قوه قضائیه و وزارت خارجه در اقدامی متقابل در کنار همه جنایت‌های آمریکا، به‌دلیل خسارت‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که خود سران آمریکا به آن معترف‌ هستند، مطالبه و اقدام می‌کردند.

صدیقی با برشمردن اهداف و سیاست‌های نهم دی بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده مراسم ویژه بزرگداشت حماسه ۹ دی در رضوانشهر ویژه برنامه‌ای در مسجد جامع رضوانشهر است که با سخنرانی سرهنگ عباس بایرامی برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه