بیانیه مهم سرداری که همچون دوستان شهیدش ایثارگری کرد/ خدا می داند برایم سخت بود ولی رضای خدا را درآن دیدم

سردار نظرعلی علیزاده پیرامون انتخابات ۷ اسفند ۹۴ و چرایی عدم ثبت نامش در انتخابات مجلس شورای اسلامی باوجود درخواستهای متعدد مردمی، بیانیه ای خطاب به مردم استان گیلان بالاخص سه شهرستان رشت، رودسر و املش صادر نمود.

بیانیه مهم سرداری که همچون دوستان شهیدش ایثارگری کرد/ خدا می داند برایم سخت بود ولی رضای خدا را درآن دیدم

به گزارش ۸دی، سردار نظرعلی علیزاده پیرامون انتخابات ۷ اسفند ۹۴ و چرایی عدم ثبت نامش در انتخابات مجلس شورای اسلامی باوجود درخواستهای متعدد مردمی، بیانیه ای خطاب به مردم استان گیلان بالاخص سه شهرستان رشت، رودسر و املش صادر نمود که به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

مردم شریف و ولایتمدار شهرستانهای رودسر و املش، رشت و استان گیلان؛ فرا رسیدن میلاد پیامبر اعظم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و هفته پر برکت وحدت را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که از حساسیت بسیار بالا و سرنوش سازی برای ملت رشید ایران برخودار است واقع شده ایم. شرایطی از زمان را سپری می کنیم که، نبرد جبهه حق در مقابل جبهه باطل و به تعبیری تمام اسلام در مقابل تمام کفر، جریان دارد.

دشمنان جهانی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عوامل داخلی آنها با طراحی شبکه ای از نفوذ در تدارک فتنه ای عظیم با استفاده از بستر انتخابات هفتم اسفند ۹۴ می باشند که این بارهم به لطف و عنایت خداوند متعال مانند گذشته باحضور مقتدرانه مردم قهرمان و سلحشور ایران اسلامی خنثی و نقش بر آب خواهد گردید.

به لطف الهی مرحله اول شروع انتخابات که ثبت نام داوطلبان نمایندگی خبرگان رهبری و شورای اسلامی بود را با اقتدار و سر بلندی پشت سر نهادیم. امیدواریم مراحل بعدی آن را با صلابت و اقتدار طی نموده و افتخاری جدید در شان ملت بزرگ ایران اسلامی را رقم بزنیم.

با توجه به عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی برای سال ۹۴ انتخاب نمودند، به اعتقاد بنده اولین مخاطبان این فرمان را خودم و نیروهای مومن، انقلابی و ارزشی می دانم که باید از همه توان خود در جهت تحقق این امر کوشش نماییم.

لذا با مشورت دوستان ارزشی در استان، راهنمایی و حمایت بزرگان استان، ” جهت حفظ  انسجام و ائتلاف جبهه ارزشی اقداماتی انجام گرفته که به لطف و عنایت خداوند متعال و توجه حضرت ولی عصر(عج) مورد اقبال همگان قرار گرفت”. تکلیف شد که پیگیری این امر مقدس را بعهده داشته باشم. البته با بضاعت ناچیز، دست بسوی خیل عظیم دوستانی که دلسوخته انقلاب و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(دامت برکاته) دراز نمودم.

مجموعه ای از اقشار مختلف گردهم آمدیم تا این وظیفه الهی را به عنوان بزرگترین معروف دنبال نماییم. که الحمدلله امروز تبدیل به حرکتی مثبت در جهت تحقق همنشینی برای همدلی و همزبانی شده و ان شاءالله با همگرایی به رفتار جمعی جبهه انقلاب اسلامی خواهد انجامید.

از چند ماه قبل که بحث انتخابات در محافل سیاسی و در بین افکار عمومی مطرح گردید. دوستانی از شهرستانهای مختلف می پرسیدند؛ که برای حضور در انتخابات برنامه ای دارم یا خیر؟ درحوزه انتخابیه شهرستان رشت حضور پیدا خواهم کرد یا در زادگاهم حوزه انتخابیه شهرستانهای رودسر و املش؟ درکنار این پرسش، اعلام آمادگی اقشار مختلف و در خواست حضور در این دو حوزه انتخابیه روز به روز بیشتر می شد. بویژه در دوهفته اخیر از رودسر و املش بصورت پیامهای شفاهی، کتبی، تلفنی و برخی نیز حضوری از این حقیر دعوت می نمودند. البته دوستانی هم در مخالفت پیامهایی آن هم ان شاءالله از سر خیرخواهی ارسال می نمودند. حقیقتا بنده بین دو امر خیر، «بمانم این انسجام و وحدت را با دوستان دنبال کنم و یا به دعوت مردم  پاسخ مثبت دهم و وارد انتخابات شوم» قرار گرفتم که پس از رایزنی های زیاد و مشورت و توجه رضایت حق تعالی به این نتیجه رسیدم که تکلیف در ماندن و دنبال کردن وحدت و انسجام جبهه ارزشی است و این گزینه را انتخاب کردم. خدا می داند برایم بسیار سخت بود این تصمیم، ولی رضای خدا را درآن دیدم. زیرا از امام خمینی(ره) و رهبر عظیم الشان انقلاب، شهدا، ایثارگران و ملت سرافراز ایران آموختم که آن کاری که سخت تر است را برکاری که آسان تر است ترجیح دهم.

لذا از همه نیروهای ارزشی استان گیلان و مردم شریف شهرستان رشت و بویژه مردم شهید پرور شهرستانهای رودسر و املش ضمن تشکر و سپاس به خاطر آن همه  لطف و محبت، خاضعانه و خاشعانه عذرخواهی می کنم و از برادران و خواهرانی که در این امر دچار آسیب شدند حلالیت می طلبم.

از بستگان و خانواده ام، مادرم و برادرانم، همسر و فرزندانم علی الخصوص برادر بزرگوارم هاشم آقا که بیشترین آسیب متوجه او شد، پوزش می خواهم  و از خداوند رحمان و رحیم میخواهم این تالمات را به اجرو پاداش مبدل سازد و از سر تقصیرات این بنده عاصی به کرمش ببخشاید. محتاج دعای خیر همگان هستم، هرکجا که راحله ام فرود آوَرد. ان شاءالله بسیجی بمانم  و چون بسیجیان با شهادت بمیرم. سرباز ولایتم، خدمتگذار ملت.

خدایا چنان کن سرانجام کار  /  توخشنود باشی ما رستگار

والسلام

نظر علی علیزاده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدی
مجلس شورای اسلامی به وجود امثال سردارعلیزاده نیاز مبرم دارد تا صدای مردم ولایتمدار گیلان را به گوش مسولین دولتی نظام برساند، اما متاسفانه برخی حاضر نیستند که به خاطر مصالح استان و ایجاد وحدت ، برای یک بار هم که شده ، از خودگذشتگی نشان دهند. دیگر نامزدهای اصولگرای رشت در مجلس تاکنون چه شاهکاری نموده اند که باز برای نمایندگی مجلس نامزد شده اند؟ حق این بود که اینبار بقیه کنار میکشیدند و با حمایت از سردار علیزاده ، باعث حضور پرقدرت این چهره ی محبوب اصولگرا و بسیجی در مجلس میشدند. سردار مظلوم واقع شد.
علیرضا
سردار دوستت داریم
بی پناه
درود به شرفت سردار بعضی ها یاد بگیرن
علی
این کارو باید دور پیش انجام میدادی سردار که الان یه از خدابیخبر ضد ارزش رو صندلی مجلس نشینه (البته نمیشینه-خودش صندی داره-خخخخخخخخخخخخخخخ)
در حاشیه