پرداخت چهار میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد آستانه اشرفیه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون چهار میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال در بخش درمان و بیمه مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه شده است.

پرداخت چهار میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون چهار میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال در بخش درمان و بیمه مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه شده است.

حسن قنبرنژاد اظهار داشت: این میزان هزینه از سوی واحد بهداشت و درمان این نهاد با هدف بهبود سلامت خانوارهای تحت حمایت صورت گرفته است.
وی یادآور شد: این میزان هزینه در زمینه رفع سوء تغذیه ۴۵ نفر از فرزندان یک تا شش سال، پرداخت هزینه های درمانی شامل حق ویزیت ،دارو به ۴۴۳ نفر ، پرداخت هزینه های طرف قرارداد مراکز درمانی و غیره به انجام رسیده است.
وی افزود: برپایی کارگاههای آموزشی در زمینه بهداشت و درمان برای ۱۷۳ نفر از مددجویان، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار طرح اشتغال برای ۴۱۳ نفر نیز از دیگر اقدامات واحد بهداشت و درمان کمیته امداد این شهرستان در این مدت بوده است.
وی در ادامه حفظ سلامت و بهداشت خانوارهای تحت پوشش را از برنامه های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: هم اکنون بیش از شش هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.
گفتنی است شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه