ایجاد ۱۵ بازارچه خصوصی در رشت/ساماندهی دستفروشان رشت دغدغه شورا است

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: با وجود اینکه در تعاریف قانونی دستفروشی یک شغل غیر رسمی محسوب می‌شود، اما بسیاری از شهروندان از این راه امرارمعاش می‌کنند.

ایجاد ۱۵ بازارچه خصوصی در رشت/ساماندهی دستفروشان رشت دغدغه شورا است

به گزارش ۸دی، امیرحسین علوی دیشب در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به برطرف شدن مشکل دستفروشان این شهر، اظهار کرد: برطرف شدن مشکل دستفروشان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های اعضای شورای چهارم رشت است.

وی افزود: با وجود اینکه در تعاریف قانونی دستفروشی یک شغل غیر رسمی و مزاحم محسوب می‌شود، اما بسیاری از شهروندان رشت از این راه امرارمعاش می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: در راستای سیاست شورای چهارم مبنی بر ساماندهی دستفروشان، ایجاد بازارچه‌های خصوصی در دستور کار قرار گرفت و سازمان میادین میوه و تره‌بار با مشارکت بخش‌خصوصی موفق به احداث بازارچه‌های خصوصی در مناطق مختلف شهر رشت شده است.

وی با اشاره به ایجاد هفتمین بازارچه خصوصی شهر رشت تصریح کرد: امروز هفتمین بازارچه خصوصی در سه‌راه فلسطین رشت افتتاح شده و این موضوع شادی دستفروشان و اهالی منطقه را به همراه داشته است.

علوی خاطرنشان کرد: با ایجاد چنین بازارچه‌هایی مردم منطقه در فضایی امن و مناسب می‌توانند نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام کنند.

وی ایجاد بازارچه‌های خصوصی در شهر رشت را یکی از عملکردهای مثبت شورای چهارم عنوان کرد و متذکر شد: اولویت شورای رشت ایجاد ۱۵ بازارچه خصوصی در ۱۵ ناحیه رشت و نقاط تجمع دستفروشان است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت یادآور شد: ایجاد بازارچه‌ها با هدف ساماندهی دستفروشان پرتلاش و مشارکت بخش‌خصوصی انجام می‌شود ضمن اینکه بخش عمده‌ای از احداث ۱۵ بازارچه مذکور در سال جاری و بقیه در سال آینده تکمیل می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه