وقتی رسانه های گیلانی بازی میخورند؛ قهرمانی اصلا رشت نبوده است!

آخرین ساعات ثبت نام کاندیداها در استان گیلان با بازی رسانه ای استاندار سابق به گونه ای رقم خورد که احساس میشد ساعات پایانی روز ۷ اسفندماه (روز انتخابات) است.

وقتی رسانه های گیلانی بازی میخورند؛ قهرمانی اصلا رشت نبوده است!

به گزارش ۸دی به نقل از املش ما ، در پایانی ساعات ثبت نام کاندیداها ، هیجان طرفداران استاندار سابق گیلان و بازی رسانه ای به گونه ای رقم خورد که احساس میشد ساعات پایانی روز ۷ اسفند ماه یعنی روز انتخابات است و نتایج تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد.

روز پنجم ، ششم ثبت نام کاندیداها موجی از اخبار در خصوص حضور روح الله قهرمانی استاندار سابق گیلان در حوزه رودسر و املش شروع شد و عصر جمعه یعنی آخرین ساعات ثبت نام به اوج خود رسید.

بروز رسانی اخبار بسیاری از رسانه های گیلانی در روز آخر ، رقابتی را رقم زد و بسیاری در بازی رسانه ای قرار گرفتند که از پیش تعیین شده بود ، بازی رسانه ای حضور استاندار سابق در فرمانداری رشت.

در همه رسانه های استان ، خبری از حضور روح الله قهرمانی چابک منتشر شد که وی در فرمانداری رشت حضور پیدا نموده است  ولی تصویری از این حضور را هیچ رسانه ای منتشر ننمود!.

خبر بعدی که شاید به کمتر از نیم ساعت در همه رسانه ها منتشر شد ترک فرمانداری رشت و عزیمت به سمت وزارت کشور بود ، استاندار سابق گیلان برای خسته نباشید به تیم ثبت نام انتخابات مجلس و خبرگان رهبری  به محل فرمانداری رشت مراجعه نموده بود ولی باز هیچ تصویری از خروج ایشان تاکنون منتشر نشده است!

خبرها سینه به سینه به گونه ای منتقل میشد که خیلی ها برای تصمیم گیری حضور قهرمانی چابک در حوزه رودسر یا رشت لحظه شماری می نمودند تا اینکه تصویری از استاندار سابق در محل وزارت کشور منتشر شد که ایشان برای اعلام کاندیداتوری حوزه انتخابیه رودسر و املش در حال نام نویسی است.

و اما صحت عدم حضور قهرمانی چابک در فرمانداری رشت زمانی برای تحریریه “املش ما” مسجل شد که خبرنگار ما با یکی از منابع موثق در استانداری تماس گرفت و وی گفت اصلا عصر روز جمعه قهرمانی به فرمانداری رشت مراجعه ننموده و براساس اطلاعات واصله وی عصر آن روز (ساعت۱۵ ) در طبقه هفتم وزارت کشور دیده شده است.

 

حال باید دید چگونه رسانه های گیلانی اینگونه بازی خوردند و چرا هیچ کدامشان نتواسته اند تا کنون تصویری از حضور وی در فرمانداری رشت منتشر نمایند در صورتی که خبرنگاران این رسانه ها در محل فرمانداری ، همه حضور ها را تصویر برداری و منعکس می نمودند؟ بازی چیست؟ و هدف از این بازی رسانه ای چه بوده است؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شاهد عینی
آقای قهرمانی درفرمانداری حضور یافته بود.
در حاشیه