حامیان فریب خورده ی فتنه ۸۸ باید رفتارشان را عوض کرده و به آغوش مردم و انقلاب برگردند

سردار آقازاده گفت: برخی از مدعیان اصلاحات در حرف و ظاهر، خود را وفادار به انقلاب و مقام معظم رهبری نشان می دهند ولی تاکنون حتی یک بار هم خط خود را از فتنه ۸۸ جدا نکرده و بعضاً سران فتنه را مقتدا و الگوی خود اعلام می نمایند.

حامیان فریب خورده ی فتنه ۸۸ باید رفتارشان را عوض کرده و به آغوش مردم و انقلاب برگردند

به گزارش ۸دی، سردار سید علی آقازاده با گرامیداشت حماسه ۸ و ۹دی مردم گیلان و ایران اسلامی به فتنه سال ۸۸ اشاره و اظهار کرد: مردم ما کاملاً شاهدند که در سال ۸۸ بعضی از معاندین و ضد انقلابهای شناخته شده در فتنه دست داشته و اهداف شومی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی در سر می پروراندند.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حمایت برخی اصلاح طلبان تندرو از سران فتنه را نادرست و عملی خلاف منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: امروزه عده ای از افراد و جریان های سیاسی در این قضیه صادقانه با مردم برخورد نکرده و همواره نوعی نفاق در پیش می‌گیرند و از اعلام شفاف موضعشان در رابطه با فتنه ۸۸ واهمه دارند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه فتنه گران به اصول اعتقادی توهین و ارزشهای اسلام را زیر سوال بردند، تصریح کرد: متاسفانه عده ای از افراد شاخص هم در آن زمان که فتنه گران نظام و مقدسات مان را هدف قرار داده بودند، نه تنها سکوت کرده بلکه آنان را همراهی و پشتیبانی نیز کردند.

وی با تاکید بر لزوم صادقانه سخن گفتن اذعان داشت: برخی از مدعیان اصلاحات در حرف و ظاهر، خود را وفادار به انقلاب و مقام معظم رهبری نشان می دهند ولی تاکنون حتی یک بار هم خط خود را از فتنه ۸۸ جدا نکرده و بعضاً سران فتنه را مقتدا و الگوی خود اعلام می نمایند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان همچنین خاطرنشان کرد: حامیان فریب خورده ی فتنه ۸۸ باید رفتارشان را عوض کرده و به آغوش مردم و انقلاب برگردند، در غیر این صورت همچنان از آنان در اذهان عمومی به عنوان متهمین اصلی همراهی با جریان ضد انقلاب یاد خواهد شد.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس به پیشتازی مردم گیلان در محکومیت فتنه ۸۸ و بیعت زود هنگامشان نسبت به سایر استانها با ولایت اشاره کرد و گفت: استان ما مردمانی بسیار دلسوز، ولایتمدار و حساس به مسائل کشور دارد و از آنجاییکه که خباثت معاندین را بسیار دیده اند، هرجا که احساس کنند انقلاب و اسلام در خطر است همیشه پیشگام و جلودار بوده اند. در ۸ سال دفاع مقدس هم اولین نیروهایی که راهی جبهه و خطوط مقدم شدند، گیلانی ها بودند.

سردار آقازاده در ادامه ابراز نمود: مردم گیلان به خاطر احساس مسئولیت، ولایتمداری و تعهد دینی خود در جهت محکومیت فتنه ۸۸ یک روز زودتر از سایر استانهای کشور ضمن اعلام انزجار خود از سران فتنه، حماسه بزرگ و به یادماندنی هشت دی را رقم زدند که همین کارشان در نهایت مورد تمجید و تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و از ایشان مدال بصیرت و آگاهی دریافت نمودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه