نماینده لاهیجان وسیاهکل هرگز تن به مناظره نمی دهد/ مجلس یک سری سیاهی لشگر دارد/ اگر پول میلیاردی داشتم حتما هزینه می کردم

داوطلب انتخابات مجلس با اشاره به عملکرد فعلی نماینده لاهیجان، گفت: بنده عملکرد ایشان را دارای نقد و قابل بررسی بیشتر می دانم و اگر لاهیجان باشم همه تلاش خود را می کنم تا نماینده نشود

نماینده لاهیجان وسیاهکل هرگز تن به مناظره نمی دهد/ مجلس یک سری سیاهی لشگر دارد/ اگر پول میلیاردی داشتم حتما هزینه می کردم

به گزارش ۸دی، علی نقی مصفا در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین از لاهیجان، اظهار کرد: چهل سال دارم و رشته تحصیلی ام هنر است و البته برای رفتن به مجلس شورای اسلامی گفتن این موارد مهم نیست، چیزی که برای رفتن به مجلس مهم است نوع تفکر افراد است.

وی در ارزیابی مشکلات جامعه، افزود: مشکلات عمدتا در کشور کلی است و در سرتاسر کشور مثل اشتغال و غیره جریان دارد و همه هم میدانند و تکراری شده است.

داوطلب انتخابات مجلس، ادامه داد: همه افرادی که می خواهند به مجلس بروند عملا نمی توانند برای این مشکلات کاری کنند همانطور که قبلا نتوانسته اند زیرا سیاست های کلی باید تغییراتی کند تا برای این موضوعات فکری اساسی شود.

مجلس تئاتر بزرگی است که از جای دیگر مدیریت می شود

وی با بیان اینکه مجلس مثل یک تئاتر بزرگ است که عده ای بازیگر دارد و از جای دیگر مدیریت می شود، گفت: منظورم شخص خاصی نیست ولی وقتی شما عملکرد مجلس را نگاه می کنید می بینید در سال های اخیر واقعا توانسته مستقل تصمیم گیری کند.

مصفا ادامه داد: بعضی از مشکلات کلی مردم باید در جاهایی دیگر تعیین تکلیف شود و باید نگاه دیگری داشته باشیم.

وی با اشاره به شاخص منفی بیکاری، تورم و رشد اقتصادی، بیان کرد: مدیرانی که این کشور را مدیریت کردند باید پاسخگو باشند، اگرچه این پاسخگویی آن طور که باید و شاید مشاهده نمی شود.

داوطلب انتخابات مجلس افزود: اگر با قانونی در کشور مخالف باشیم چگونه می توانیم آن را تغییر دهیم، چون قانون که وحی منزل نیست و توسط عده ای آدم تصویب شده و ممکن است ایراداتی داشته باشد، تنها راه پیش بینی شده رفتن به مجلس است و برای ما راه دیگری وجود ندارد.

ارتباطی با اصولگرایان، اعتدالیون و اصلاح طلبان ندارم

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شما اصلاح طلب هستید؟، تصریح کرد: هیچوقت دراین چارچوب ها قرار نگرفتم و ارتباطی با اصولگرایان، اعتدالیون و اصلاح طلبان ندارم. اما اینکه بگویم تفکرم به کدام جناح نزدیک تر است، آنهایی که می شنوند باید فکر کنند و به نتیجه برسند زیرا مجلس ما مجلسی است که جناح ها به معنای واقعی وجود ندارد.

مصفا با اشاره به هزینه های هنگفت کاندیداها در ورود به مجلس، بیان کرد: من که آدم میلیاردی نیستم تا هزینه های میلیاردی کنم ولی اگر داشتم حتما این کار را انجام می دادم تا موفق شوم، چون ضرورت انتخابات در دوره های ما هزینه کردهای میلیاردی است در دوره های قبل هم همینطور بود.

نماینده لاهیجان و سیاهکل هرگز تن به مناظره نمی دهد/ ارتباطی با اصولگرایان، اعتدالیون و اصلاح طلبان ندارم/ اگر پول میلیاردی داشتم حتما هزینه می کردم

اگر پول میلیاردی داشتم حتما هزینه می کردم

وی با بیان اینکه اگر خود من هم این پول را داشتم حتما هزینه می کردم، افزود: هزینه کردن خیلی زیاد یکی از عوامل پیروزی در انتخابات است اما اینکه از کجا این پول را می آوری مهم است.

مصفا ادامه داد: به طور منطقی حقوق و درآمد یک نماینده معین است و منطقی هم نیست که نماینده ای که در این چهار سال یک عدد معینی درآمد دارد و قرار نیست تخلف کند و طبق قانون فعالیت اقتصادی برای نماینده ها ممنوع است، پس چه انگیزه ای وجود دارد که یک میلیارد بابت گرفتن دویست میلیون حقوق هزینه کند.

وی با بیان اینکه هرچقدر کاندیدا بیشتر باشند بهتر است، گفت: اگر پنجاه کاندیدا در شهری باشند بخشی ار مطالبات مردمی را پیگیری می کنند و درجوامعی مثل ما هرچقدر خواسته های مردم تبدیل به مطالبه اجتماعی شود تاثیر گذارتر است.

داوطلب لاهیجانی انتخابات مجلس با بیان اینکه هر فرد پیروزی اول مسائل لاهیجان را در اولویت قرار دهد و بعدا برای مسائل دیگر فکرکند و برنامه ریزی داشته باشد، بیان کرد: نمی توانیم نسبت به گذشته بی تفاوت باشیم، ما وظیفه داریم نسبت به عملکرد مسئولین خود حساسیت نشان دهیم و ما خودمان هم از این امر مستثنی نیستیم و هیچ ایرادی ندارد مردم عملکرد من را نقد کنند. مهم انتخاب مردم در نهایت است.

همه تلاش خود را می کنم که نماینده نشود

وی با اشاره به عملکرد فعلی نماینده لاهیجان، افزود: اگر واقعا فکر می کردم که این شایستگی را دارد که نماینده باشد، ثبت نام من معقول به نظر نمی رسید.

مصفا ادامه داد: به نظر بنده نماینده فعلی شهر آن انگیزه واقعی را برای خدمت رسانی به مردم در آن چارچوبی که تعریف شده دیگر ندارد و نه عملکردش در این دوره های اخیر مثل اوایل حضورش در مجلس های ششم و هفتم بوده و شاید انگیزه اش را به دلایل سنی یا هر دلیل دیگری از دست داده است.

وی گفت: بنده عملکرد ایشان را بسیار دارای نقد و قابل بررسی بیشتر می دانم و اگر لاهیجان باشم همه تلاش خود را می کنم که ایشان نماینده نشود.

نماینده فعلی لاهیجان و سیاهکل هرگز تن به مناظره نمی دهد

مصفا با بیان اینکه نماینده فعلی لاهیجان و سیاهکل هرگز تن به مناظره نمی دهد و خود را تافته جدا بافته می داند و معمولا با توهین و برخورد های خاصی صحبت می کند، گفت: کاش مناظره ای چند نفره برپا می شد تا آدم ها می نشستند با هم حرف میزدند.

وی افزود: من سوالاتی از ایشان دارم که این زبان گویای شما کجا رفته است؟ً زبان گویایی که قبلا مدعی بودید زبان گویای گیلان است الان کجا رفته؟! آن مثال تئاتری که اشاره کردم، قسمت اصلی اش به ایشان باز می گردد.

مجلس یک سری سیاهی لشگر دارد

داوطلب انتخابات مجلس با بیان اینکه مجلس یک سری سیاهی لشگر دارد که آقای نماینده فعلی و برخی از نمایندگان جزء سیاهی لشگرهای آن تئاتر هستند که فقط همه دلخوشی شان این است که با بازیگران اصلی عکسی بیندازند، تصریح کرد: این نماینده تمام تلاش خود را برای استانی شدن انتخابات کرد تا خود را وابسته به مردم نداند و خیلی از سوالات دیگر که اگر ایشان تمایل به مناظره داشتند می توان از ایشان پرسید.

مصفا در پایان خاطرنشان کرد: من آمدم تا نگذارم فردی مثل ایشان آن جایگاهی را که ارزش آن در حفظ حقوق مردم شهر لاهیجان و سیاهکل است را با رفتارهای ملون سیاسی خود اشغال کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه