انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسین مجمع خیرین منطقه آزاد انزلی

همزمان با فرا رسیدن خجسته ایام ولادت باسعادت خاتم پیامبران نبی اکرم(ص) وآغاز هفته وحدت در اولین نشست مجمع خیرین منطقه آزاد انزلی اعضای هیئت مدیره و بازرسین این مجمع انتخاب شدند.

انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسین مجمع خیرین منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی، همزمان با فرا رسیدن خجسته ایام ولادت باسعادت خاتم پیامبران نبی اکرم(ص) وآغاز هفته وحدت در اولین نشست مجمع خیرین منطقه آزاد انزلی اعضای هیئت مدیره و بازرسین این مجمع انتخاب شدند.

این نشست با حضور معاونین و مدیران سازمان و اعضای مجمع خیرین منطقه و با هدف بررسی و تعیین شرایط اعضاء ،برنامه‌ریزی دقیق، نیاز سنجی،ظرفیت شناسی و جذب مشارکت بیشتر اعضای محلی در مجمع برگزار شده است.

مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در اجرای بند «ز» ماده ۱۱۲ قانون پنجم توسعه کشور در خصوص همکاری با سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان و گزارش وضعیت فرهنگی و اجتماعی منطقه، بر توسعه مشارکت در ایجاد بسترهای فرهنگی و زیرساختهای اجتماعی تاکید کرد و یکی از مصادیق این حرکت پیشرو را ایجاد مجمع خیرین منطقه آزاد انزلی دانست و خاطر نشان کرد : این مجمع برای استفاده از ظرفیت های مردم و خیرین در جهت حمایت از نیازمندان محدوده منطقه تشکیل شده، و این نشست اهمیت زیادی در ترسیم چشم اندازهای آتی مجمع خواهد داشت.

در ادامه هریک از اعضای مجمع، نظرات خود را در خصوص چگونگی اداره مجمع ارائه نمودند و در نهایت با انتخاب اعضاء حاضر در نشست، آقایان رحیم خوش اندوخته بعنوان رئیس، هوشنگ افشار بعنوان نایب رئیس، محمد صادق مومنی بعنوان خزانه دار و اشکان قشقایی بعنوان دبیر هیأت مدیره مجمع و آقایان نادر حسینی ،سجاد صادقی و بهنام دلسوزبحری به عنوان بازرسین مجمع انتخاب شدند.

گفتنی است مجمع خیرین منطقه آزاد انزلی نهادی غیردولتی و غیرانتفاعی متشکل از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی منطقه است که در فضایی صمیمی و با نشاط فرصت آفرین امر حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه خواهند بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه