حاج آقای عزیز با فرمایشاتتان بذر نفاق می کارید/ ۵۰ درصد ملت اصلاح طلبند!/ حذف مطلب سایت منبع در کمتر از یک ساعت!

یک اصلاح طلب در رودبار در نامه ای خطاب به یکی از ائمه جمعه رودبار نوشت: سخنان حضرتعالی نتها بوی وحدت نمی دهد، بلکه حضرتعالی با این فرمایشتان بذر نفاق می کارید.

حاج آقای عزیز با فرمایشاتتان بذر نفاق می کارید/ ۵۰ درصد ملت اصلاح طلبند!/ حذف مطلب سایت منبع در کمتر از یک ساعت!

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، یکی از اصلاح طلبان رودبار در نامه ای عجیب که در سایت شکوفه های زیتون منتشر کرده است، یکی از ائمه جمعه رودبار که نماینده نهاد رهبری در شهرستان است را به نفاق متهم کرده است.

عین این مطلب در ذیل می آید:

شکوفه های زیتون سلام خدمت حاج آقا ………..عزیز. عرض سلام و اردات خدمت حضرتعالی. امروز در نماز جمعه شهر …….. افتخار داشتم که شنونده سخنان گهربار شما باشم. در ضمن ولادت پبامبر اعظم را خدمت شما تبریک عرض می کنم.

از هفته وحدت سخن ایراد فرمودید. وحدت میان مسلمان دنیا اعم از شعیه و سنی که بسیار ارزشمند بود و سال همدلی دولت و ملت که مقام عظمای ولایت همگان را به یکدلی و کنار گذاشتن اختلافات و تفرقه فرا خواند اما در قسمت دوم سخنانتان حمله به اصلاح طلبان که هم ایرانی و هم شعیه دوازده امامی هستند نمودید.

خود حضرتعالی با ایراد قسمت دوم سخنانتان قسمت اول را نقض فرمودید. برادر ارزشمند و بزرگوار، اصلاح طلبان نیز قسمت اعظمی از ملت شریف ایران هستند و بعنوان شهروند ایرانی حق دارند در سرنوشت کشورشان دخالت داشته و هم نامزد شوند و هم رای بدهند. سخنان حضرتعالی نتها بوی وحدت نمی دهد، بلکه حضرتعالی با این فرمایشتان بذر نفاق می کارید.

این چه حرفی است که هرکس مخالف افکار من است، نباشد؟ خواهشا در مطلبی که بیان می دارد دقت فرمایید که باید روز قیامت پاسخگو باشید. برادر من شما چه بخواهید چه نخواهید پنجاه درصد ملت ایران افکار اصلاح طلبی دارند.

با چماق که نمی شود افکار آنان را تغییر داد. در کشوری که همه چیز بر اساس رای مردم است و حکومتش یک حکومتی قانونی بر اساس اصوال دموکراسی اداره می شود و از بالاترین مقام تا پایین ترین رده بر اساس رای و نظر مردم است نمی شود آنها را از شرکت در انتخابات منع کرد. ان شاالله خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند اگر نیاز به توضیح بیشتر بود درخدمت شما هستم.

سعید اکبرنیا

 

گفتنی است زیتون خبر ساعتی پیش نوشت:

ساعت ۲۲:۳۰ امشب بود که واکنش به نامه یکی از اصلاح طلبان رودبار  خطاب به یکی از ائمه جمعه شهرستان رودبار ساعت ۱۷:۳۷ دقیقه در یکی از سایتهای محلی رودبار منتشر شده بود، در خروجی سایتهای خبری گیلان و رودبار قرار گرفت.

اما این سایت محلی در کمتر از یک ساعت پس از واکنش سایتهای خبری گیلان و رودبار نسبت به انتشار این نامه، خبر مربوط به نامه این اصلاح طلب را از خروجی خود پاک کرد.

814719047_84120

232

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه