استفاد از امکانات وفضاهای ورزشی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

اداره ورزش و جوانان استان گیلان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: هر گونه استفاده از امکانات ورزشی وانجام تبلیغات در قالب برگزاری مسابقات و همایش ها در ساختار اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ممنوع خواهد بود .

استفاد از امکانات وفضاهای ورزشی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است
به گزارش ۸دی، متاسفانه هرساله با شروع فضای انتخابات و آغاز تبلیغات انتخاباتی زیر پا گذاشتن قانون و عدم رعایت قواعد تبلیغاتی بین کاندیداها موج می زند. یکی از این موارد آزار دهنده استفاده از فضاهای ورزشی برای انجام فعالیت های انتخاباتی است که علاوه بر جلوگیری از اسفاده ی عمومی موجب فراهم آوردن خساراتی می شود که گاها جبران ناپذیر است.
در همین راستا اداره ورزش و جوانان استان گیلان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: هر گونه استفاده از امکانات ورزشی وانجام تبلیغات در قالب برگزاری مسابقات و همایش ها در ساختار اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ممنوع خواهد بود .

اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در اطلاعیه ای ضمن دعوت آحاد جامعه به حضور پرشور در انتخابات مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی ،از ضرورت برپایی رقابت هایی سالم و در شأن مردم متدین گیلان سخن گفت و یادآورشد:به منظور تمکین از قانون باید شرایطی در برگزاری انتخابات فراهم شودتا همه ی کاندیداها در فضایی مملو از شور و شعوراز امکانات برابر استفاده کنند .
بر همین اساس از تمامی مسئولان اماکن ورزشی و حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان که از امکانات دولتی در سطح استان استفاده می کنند درخواست شده است تااز فضاهای دراختیار برای هرگونه تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه