سه مصدوم در پی واژگونی خودروی سواری

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی رشت در ساعت ۲۳:۵۸ دقیقه روز گذشته (جمعه) ۴دی ۹۴ با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴ آتش نشانی را به محل حادثه واقع جاده انزلی-جنب تالار دیدار اعزام کرد.

سه مصدوم در پی واژگونی خودروی سواری

به گزارش ۸دی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی رشت در ساعت ۲۳:۵۸ دقیقه روز گذشته (جمعه) ۴دی ۹۴ با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴ آتش نشانی  را به محل حادثه واقع جاده انزلی-جنب تالار دیدار اعزام کرد.

مهدی امدادی، فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پس از انحراف از مسیر خود و سقوط به داخل رودخانه حاشیه خیابان بر روی سقف واژگون شده که خوشبختانه ۳ سرنشین آن توانستند به سلامت از داخل خودرو خارج و به مکان امن انتقال یابند.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم برق خودرو و انتقال آن توسط جرثقیل به ماموریت خود خاتمه دادند.

امدادی در ادامه علت بروز این حادثه را تنگ و باریک بودن جاده و نداشتن علائم هشدار دهنده و روشنایی معابر در مسیر اعلام داشت و افزود: در جریان این حادثه سه تن از سرنشینان خودروی سواری که دچار مصدومیت جزئی شده بودند توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه