دومین نشست خبری جشنواره عمار عصر امروز برگزار می شود

در فاصله کم‌تر از یک هفته تا شروع ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، دومین نشست خبری عمار با حضور نادر طالب‌زاده، دبیر، وحید جلیلی، مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی فیلم عمار و سید رسول منفرد، دبیر اجرایی جشنواره برگزار می‌شود.

دومین نشست خبری جشنواره عمار عصر امروز برگزار می شود

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال، بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، در فاصله کم‌تر از یک هفته تا شروع ششمین دوره این جشنواره، دومین نشست خبری عمار با حضور عوامل و دست اندرکاران این رویداد فرهنگی در جمع اهالی رسانه، برگزار می‌شود.

بنابرین گزارش، در این نشست خبری که حضور نادر طالب‌زاده، دبیر، وحید جلیلی، مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی فیلم عمار و سیدرسول منفرد، دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار می‌شود، آخرین اخبار و برنامه‌های این جشنواره اعلام می‌شود.

براساس این گزارش، این نشست خبری، جمعه ۴ دی ماه از ساعت ۱۴، در حسینیه هنر واقع در بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، روبروی خیابان پورسینا پلاک ۶۰ برگزار می‌شود.

همچنین در پایان این نشست خبری از رسانه‌های برتری که در دوره پنجم بهترین پوشش خبری را داشته‌اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است تمامی فعالان فرهنگی، نیروهای خودجوش مردمی و اقشار مختلف، می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir به عنوان اکران‌کننده جشنواره ثبت‌نام کنند. همچنین کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند با ارسال نام شهر خود به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱، به جمع اکران کنندگان مردمی ششمین دوره جشنواره بپیوندند.

لازم به ذکر است از طریق مراجعه به سامانه اکران مردمی جشنواره عمار می‌توانید در جریان آخرین اخبار مربوط به اکران فیلم‌های عمار در شهرها و روستاهای مختلف کشور قرار گیرید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه