همه باید تلاش کنیم با خدمات رسانی در حوزه‌ های مختلف این وحدت و انسجام را تقویت کنیم

جشن آغاز هفته وحدت با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار و با شرکت هزاران نفر از اهل تسنن و تشیع صبح امروز در مسجد فاروق اعظم اسالم تالش برگزارشد.

همه باید تلاش کنیم با خدمات رسانی در حوزه‌ های مختلف این وحدت و انسجام را تقویت کنیم

به گزارش ۸دی،دکتر نجفی دراین مراسم  با بیان اینکه مردم تالش با فرهنگی بزرگ و قدمتی دیرین مردمان وحدت گرا هستند گفت : همدلی مردمان تالش از لحاظ قومیت ، زبان و هم زیستی در کشور مثال زدنی است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد : سفارش مقام معظم رهبری برای نزدیکی و انسجام بین مذاهب اسلامی در تالش به خوبی انجام شده است .

دکتر نجفی افزود : با تدبیر دولت تدبیر و امید از ظرفیت‌های قومی و مذهبی به درستی استفاده شده و همین نگاه در استان نیز وجود دارد. و در پست های مدیریتی و سیاسی استان نیز از برادران اهل سنت بهره گرفته شده است .

استاندار گیلان با بیان اینکه در خدمت رسانی هیچ تفاوتی بین عزیزان سنی و شیعه قائل نیستیم افزود : مسئولین وظیفه دارند حداکثر رفاه و آسایش را برای مردم فراهم کنند

وی گفت : همه باید تلاش کنیم با خدمات رسانی در حوزه‌ های مختلف این وحدت و انسجام را تقویت کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  حضور قوی مردم را پشتوانه بزرگی برای نظام اسلامی دانست و افزود : مردم گیلان با وحدت همیشگی بار دیگر در  انتخابات شرکت خواهند کرد  و همانند گذشته صحنه‌های پر شوری از شور و شعور بالای سیاسی خود را خلق می نمایند .

در این مراسم که همراه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و مولودی خوانی به مناسبت ولادت پیامبر اسلام به روایت اهل سنت بود از سید نهضت حسینی نژاد از چهره های فرهنگی و شاعران اهل سنت که اشعار بسیاری با مضامین تقریب مذاهب سروده است قدردانی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه