میدان شهدای ذهاب رشت برای برگزاری مراسم ۸دی آماده می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: بتن‌ریزی محوطه میدان شهدای ذهاب رشت انجام و مراسم بزرگداشت هشتم و نهم دی ماه در این میدان برگزار می‌شود.

میدان شهدای ذهاب رشت برای برگزاری مراسم ۸دی آماده می‌شود

به گزارش ۸دی، محمدحسین واثق‌کارگرنیا عصر دیروز در جریان بازدید از پروژه پیاده‌ راه‌سازی میدان شهدای ذهاب این شهر و وضعیت کنده‌کاری‌های آن برای برگزاری مراسم ۸ و ۹ دی در این شهر، اظهار کرد: بتن‌ریزی میدان شهدای ذهاب برای برگزاری مراسم ۸ و ۹ دی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه پیاده راه‌سازی در میدان مرکزی شهر رشت موجب ایجاد کنده‌کاری‌های فراوان شده است، افزود: با توجه به بازدید میدانی که اخیراً به همراه شهردار رشت از پروژه پیاده راه‌سازی داشتیم، شهردار تمام توان خود را برای بهره‌برداری از این پروژه در زمان مقرر به‌کار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: شهردار قول داده تا اگر شرایط جوی مساعد باشد و موانعی در روند اجرایی پروژه به وجود نیاید در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه امسال پروژه مذکور به بهره‌برداری برسد.

وی به بحث ممیزی اموال که در دوره شهردار قبل رشت استارت خورده بود اشاره کرد و گفت: بحث ممیزی به عنوان یکی از منابع پایدار برای شهرداری رشت پیگیری می‌شود.

واثق‌کارگرنیا گفت: در جلسه اخیر اعضای شورای اسلامی شهر رشت با شهردار، از وی خواسته شد بحث ممیزی را پیگیری کند و شهردار نیز عنوان کرد که این طرح در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه شهردار در تلاش است تا با تقویت نیروی اجرایی به بحث ممیزی سرعت بیشتری دهد، به برنامه‌های هفته ترافیک اشاره کرد و یادآور شد: در این هفته همایش‌های تخصصی برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در اجرای برنامه‌ها باید به کیفیت بیشتر از کمیت توجه کرد، یادآور شد: برخی از برنامه‌ها تنها موجب تحمیل هزینه می‌شود و هیچ سودی برای شهر و شهروندان ندارد مانند برنامه‌های هفته ترافیک که بنده موافق همه آنها نبودم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه