۹ دی نماد میثاق ملت با ولایت است/ راز ماندگاری نظام در گرو وحدت، انسجام و همدلی است

محمدعلی نجفی صبح امروز در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت افزود : این انقلاب با وحدت کلمه، یکپارچه بودن و با پرهیز از تفرقه به پیروزی رسیده است.

۹ دی نماد میثاق ملت با ولایت است/ راز ماندگاری نظام در گرو وحدت، انسجام و همدلی است

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی صبح امروز در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت افزود : این انقلاب با وحدت کلمه، یکپارچه بودن و با پرهیز از تفرقه به پیروزی رسیده است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل و تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در حفظ وحدت و دوری از تفرقه خاطر نشان کرد : تفرقه هنر نیست و آنهایی موفق هستند که مردم را در حفظ دستاوردهای انقلاب به سمت وحدت هدایت کنند.

نجفی راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران را در گرو وحدت، انسجام و همدلی دانست و تصریح کرد: همه باید در تحقق این مهم بکوشند و فضا را طوری به پیش ببریم که مردم احساس آرامش، نشاط و شادمانی کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت واکاوی دستاوردها و ارزشهای پُربار انقلاب اسلامی تأکید و تصریح کرد : باید تلاش شود در برنامه‌های این ایام پیروزی‌های بدست آمده در مباحث اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، فناوری‌های هسته‌ای و موفقیت‌های دانشگاهی به صورت ویژه پرداخته شود.

استاندار گیلان افزود : دستاوردهای حاصل شده در کشور باید در قالب مراسم ها بویژه در دهه مبارک فجر به مردم گفته شود تا مردم از خدمات و دستاوردهای انقلاب آگاه شوند.

وی با بیان اینکه دیپلماسی موفق ایران وجاهت عظیمی را برای کشور در دنیا ایجاد کرده است افزود: این حضور پررنگ ایران در دیپلماسی، اقتداری برای پشتیبانی از نظام اسلامی است.

استاندار گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت : این شهدا با حضور در صنوف انقلاب در مقابل استکبار از ارزش‌های این نظام دفاع کردند و امروز نیز در قالب‌های مستشاری در فراتر از مرزها از تظلم مسلمانان خصوصاً شیعیان صیانت می‌کنند.

وی به حضور مردم ایران و در جهت تثبیت ولایت فقیه و همدلی و همزبانی با شعار وحدت که در ۹دی هر سال شکل می‌گیرد اشاره و خاطر نشان کرد : ۹ دی نماد میثاق ملت با ولایت است و گیلانی ها درهشتم دی پیشتاز بودند.

نجفی بر ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم مردمی در برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ این ایام تأکید و تصریح کرد : باید با هدایت برگزاری جشن‌ها در طول سال بویژه ایام دهه فجر به سمت مردم حضور آنان را پررنگ‌تر کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به قرار گرفتن در آستانه‌ی ۲ انتخابات بزرگ مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت : با تأکیداتی که رهبر معظم انقلاب بر حق الناس بودن آرای مردم دارند تکلیف داریم با برگزاری انتخابات سالم، رقابتی پرشور و حداکثری را رقم بزنیم تا ضمن حضور گسترده مردم از آرای آنان حفاظت شود.

نجفی افزود :تلاش شود در این ایام باتوجه به قرار گرفتن در شرایط خاص منطقه و نیز آستانه برگزاری انتخابات سخنرانان به تبیین ارزش‌های اصیل انقلاب بپردازند و دقتهای لازم را در حفظ وحدت لحاظ کنند.

در این جلسه هر یک از روسای کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به بیان گزارشی از روند اقدامات و برنامه‌های حوزه‌ی خود پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اسماعیل ایزدی کوچفهانی
با سلام. آقای نجفی. انتظار ما دیدن 8دی با 9 بود اما.......!!!! اسماعیل ایزدی. آزاده ده ساله وجانباز60./.
در حاشیه