لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رشت

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید و در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه رشت پرداخته شده است.

لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رشت

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید.

شما مخاطب گرامی می توانید با کلیک بر روی (مدعیان بهارستان گیلان) از لیست نامزدهای احتمالی سایر شهرستانهای استان گیلان مطلع شوید.

rasht

در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه رشت پرداخته شده است، که در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید:

 

مطهری

۱.حجت الاسلام سید رضا مطهری متولد ۱۳۵۲ در روستای پشکه پائین محله بخش کوچصفهان از توابع رشت و دارای مدرک حوزوی است. در سوابق اجرایی وی می توان به رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه و رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان رشت است. وی سابقه کاندیداتوری را تا کنون نداشته است.

 

Capture

۲.سید ولی الله عظمتی متولد سال ۱۳۴۰ در ماسال و دارای مدرک دکتری مدیرت استراتژیک است. در سوابق اجرایی وی می توان به فرماندهی سپاه و همچنین فرمانداری شهرستان رشت اشاره کرد. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

 

آقازاده

۳.سید علی آقازاده متولد ۱۳۳۴ در رشت و دارای مدرک فوق لیسانس جغرافیای طبیعی است. وی سابقه نمایندگی مردم رشت در مجلس هشتم را داراست. در سوابق می توان به فرماندهی در زمان جنگ و فرماندهی نیروی انتظامی گیلان و فرماندهی سپاه قدس گیلان اشاره کرد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را داراست.

 

علیزاده

۴.نظرعلی علیزاده متولد ۱۳۴۱ در رودسر و دارای مدرک فوق لیسانس امور دفاعی است. وی جانشین سابق سپاه قدس گیلان و همچنین مدرس دانشگاه است. همچنین وی سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را داراست.

 

????????????????????????????????????

۵.فیاض زاهد دارای مدرک دکتری تاریخ است. وی روزنامه نگار و همچنین مدرس دانشگاه است. وی سابقه کاندیداتوری در دوره ششم و هفتم و همچنین سابقه عدم احراز در دوره هفتم را دارد.

 

کوچکی ن

۶.جبار کوچکی‌نژاد متولد ۱۳۳۶ در صومعه‌سرا و دارای مدرک فوق لیسانس مدیرت دولتی است. در سوابق اجرایی وی می توان به نمایندگی رشت در دوره های هشتم و نهم و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اشاره کرد.

 

TAMINI

۷.حسن تامینی متولد ۱۳۴۵ در لشت نشا و دارای مدرک دکترای تخصصی است. در سوابق اجرایی وی می توان به نمایندگی مردم رشت در مجلس هفتم و هشتم و همچنین عضویت در هیات علمی دانشگاه اشاره کرد.

 

20140409120655-1

۸.غلامعلی جعفرزاده متولد ۱۳۴۵ در کوچصفهان و دارای مدرک فوق لیسانس عمران است. در سوابق اجرایی وی رئیس سازمان بنیادشهید وامور ایثارگران گیلان و نمایندگی در دوره نهم مجلس موجود است.

 

نرگسی

۹.احمد رمضان پور متولد ۱۳۳۳در روستای نرگستان از توابع شهرستان صومعه سرا و دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت برنامه ریزی است.در زندگینامه کاری وی می توان به نمایندگی در دوره ششم و کاندیداتوری در دوره های پنجم و هفتم و عدم احراز در دوره هفتم صلاحیت اشاره کرد.

 

صادق زاده

۱۰.رمضانعلی صادق زاده متولد ۱۳۳۷ در رشت و دارای مدرک دکتری مهندسی ارتباطات است. در سوابق اجرایی وی تدریس در دانشگاه، مشاور و معاون توسعه صنایع سازمان گسترش و توسعه صنایع ایران و همچنین نمایندگی در دوره هفتم اشاره کرد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم را دارد که در دوره نهم با عدم احراز صلاحیت مواجه شد.

 

jamshid

۱۱.رضا جمشیدی چناری دارای مدرک دکتری ژئوتکنیک است. وی عضو مستعفی شورای شهر رشت و استاد دانشگاه است. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری ندارد.

 

ghahremani1

۱۲.روح‌الله قهرمانی چابک متولد ۱۳۳۶ در چابکسر و دارای مدرک فوق لیسانس اقتصاد است. در سوابق اجرایی وی می توان  استاندر گیلان و کاردار ایران در کویت اشاره کرد. وی سابقه کاندیداتوری دوره نهم را داراست که در همان دوره با عدم احراز صلاحیت مواجه شد.

??????? ?? ???? ???? ??????

۱۳.مظفرنامدار متولد ۱۳۳۵ در رشت و دارای مدرک دکتری علوم سیاسی است. در سوابق وی استاد دانشگاه و مولف و محقق میتوان اشاره کرد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را داراست.

حسن خواه

۱۴.حجت السلام محمد حسن خواه داری مدرک فوق لیسانس جغرافیای سیاسی است. وی عضو شورای شهر سوم رشت بوده است. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری ندارد.

دکتر-تحریری-نیک-صفت-بیو-گرافی

۱۵.هاجر تحریری نیک صفت متولد ۱۳۴۳دارای مدرک دکتری فلسفه تربیت و تعلیم است. وی عضو هیات علمی دانشگاه و نماینده مردم رشت در مجلس هفتم بوده و سابقه کاندیداتوری در دوره هشتم را دارد.

hasheminia.002

۱۶.کیهان هاشم نیا متولد ۱۳۳۹ در آستارا و دارای مدرک فوق لیسانس جامعه شناسی است. وی استاندار سابق گیلان است و تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

جلوه

۱۷.علی محمد جلوه متولد ۱۳۳۹ جلوه دارای مدرک فوق لیسانس الهیات است. وی سابقه تدریس در دانشگاه و آموزش و پرورش و عضویت در بسیج اساتید گیلان را دارد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره هشتم و نهم را دارد.

Capture

۱۸.حجت الاسلام محمدرضا عباسی متولد ۱۳۳۸ و دارای مدرک حوزوی است. وی مدرس حوزه و دانشگاه می باشد و در سوابق اجرایی اش می توان به مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان، نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران، نمایندگی ولی فقیه در دانشکده شهید مطهری و مسئول حوزه علوم اسلامی دانشجویی شهید بهشتی واحد کرج اشاره کرد. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

Capture

۱۹.سهیلا مدارایی متولد ۱۳۳۰ در رشت و دارای مدرک دکتری همیوپاتی است. وی سابقه کاندیداتوری در دوره ششم را دارد.

رمضانی

۲۰.هادی رمضانی دارای مدرک فوق لیسانس حقوق بین الملل و عضو شورای شهر سوم رشت است. وی سابقه کاندیداتوری دوره های هفتم و نهم را داراست.

حساس خواه

۲۱.ژاله حساس خواه دارای مدرک دکتری زبان انگلیسی و استاد دانشگاه است. وی سابقه کاندیداتوری دوره های ششم را دارد.

خاتمی

۲۲.سیده سکینه خاتمی دارای مدرک کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی است. در سوابق وی معاونت جهاد دانشگاهی گیلان موجود است.

محمدرضا-زیبایی-250x172

۲۳.محمدرضا زیبایی دارای مدرک دکترای برنامه ریزی شهری است. در سوابق وی میتوان به مشاور مرکز گفتگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات کشور اشاره کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
دکتر ژاله حساس خواه دارای درجه دکترا و دانشیار دانشگاه گیلان هستند. اصلاح بفرمایید
ناشناس در پاسخ به
درسته. این هم لینک پروفایل ایشون در سایت دانشگاه گیلان: http://staff.guilan.ac.ir/hassaskhah/?lg=0 ممنون از 8 دی به خاطر اصلاح نکردن خبر!!!!!!!!!!!!!
م. ر در پاسخ به
بساط فتنه را جمع می کنیم
....
پس چرا از دکتر محمدرضا احمدی سنگری مطلبی منتشر نکردید؟؟؟ واقعا که!!!
صادق م
پریسا پرشاد هم ثبت نام کرد مجلس فتنه گران
م. ر در پاسخ به صادق م
ثبت نام نکرد پشیمان شد لابد خانواده اکبر ه ر گفتن فقط تهران کار کنیم
شاهد
8 دی عزیز شما که ادعای ارزشی بودن دارید چرا از حاج حسین رضاپور تا کنون هیچ مطلبی درج نکرده اید؟ حتی بعد از ثبت نام در انتخابات. چرا به علاقه بخشی از جامعه به ایشان توجهی نمی کنید؟ مگر ما نیرو های ارزشی نباید از یکدیگر دفاع کنیم؟ رفتار شما با ایشان بنده را به یاد رفتار سینما گران با مسعود ده نمکی می اندازد که حتی به او خوش آمد هم نگفتند. اما فیلم های او همیشه در صدر پر فروش ترین ها بوده است. درست همچون اقبال عمیق و گسترده عمومی به جناب رضاپور. به قول حاج ابراهیم حاتمی کیا باید رفتار این بچه رزمنده لشگر 27 رو تحلیل کرد. من هم ميگم باید حاج حسین رضاپور رو تحلیل کرد. فردی که هیچ گونه مسئولیتی در استان نداشته ولی تونسته با کمترین حمایت از سوی افراد خاص رشت توی دهان ها بیافته نیاز به تحلیل جدی داره. من به ایشان احسنت ميگم که با حفظ مشی ولایی با توجه به مواضعی که از ایشون در مصاحبه ها خوندم تونستن طرفدارانی رو از همه طیف ها در کنار خودشون داشته باشند. برادران 8 دی عزیز شما مکلف هستید که تمام ظرفیت ها و افراد توانمندی رو که دغدغه استان رو دارند شناسایی کنید و پای حرف هاشون بشینبد وگرنه خائنید. خداوند همه ما را در مسیر حق و عدالت قرار دهد. امیدوارم نظرم رو منتشر کنید بدون سانسور
ناشناس
مهندس اسدالله نعمتی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران _ راه وترابری عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ,, کارشناس بازنشسته اب منطقه ای گیلان با بیش از ۳۰ سال سابقه اجرائی در زمینه راهسازی پل تونل سد و شبکه‌های ابیاری داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از رشت
در حاشیه