پروانه معصومی: من به هیچ وجه شبکه‌های سخیف ماهواره‌ای را نمی‌بینم

پروانه معصومی، بازیگر درباره حضور بازیگران ایرانی در سریال‌های ماهواره‌ای گفت: به نظرم کلاس این سریال‌ها به حدی پایین است که برای تماشا مناسب نیستند.

پروانه معصومی: من به هیچ وجه شبکه‌های سخیف ماهواره‌ای را نمی‌بینم

به گزارش ۸دی، پروانه معصومی ، بازیگر درباره حضور بازیگران ایرانی در سریال‌های ماهواره‌ای گفت: من به هیچ وجه این شبکه‌های سخیف را نمی‌بینم و به نظرم کلاس این سریال‌ها به حدی پایین است که برای تماشا مناسب نیستند. شاید این افراد به دلیل نیاز مالی بازی در این آثار را بپذیرند که به نظرم حتی تکدیگری به این کار شرافت دارد. گرچه ما مشکلات بسیاری داریم، اما این دلیل نمی‌شود که در چنین آثاری بازی کنیم.

 

 

وی ادامه داد: بازی در این آثار به هیچ وجه ارزش ندارد و نه شهرت به همراه دارد و نه اعتبار! هر کس به گونه‌ای نیاز مالی‌اش را تامین می‌کند. ممکن است یک نفر برای این که یک لقمه نان سر سفره بگذارد، دستفروشی کند و یک نفر دیگر دزدی، به همین دلیل بازیگر باید در هر موقعیتی رسالت بازیگری‌اش را فراموش نکند و برای خود و هنرش اهمیت و ارزش قائل باشد. نه این که دست به کار نازل بزند. بدترین کار این است که در آثار سخیف ماهواره‌ای بازی کرد.

 

 

پروانه معصومی عنوان کرد: برخی جوانان برای رسیدن به نیاز روحی‌شان تصمیم می‌گیرند پای پیاده به زیارت آقا اباعبدالله(ع) بروند و با این که پایشان زخمی می‌شود؛ اما به راهشان ادامه می‌دهند. مسلما من از دیدن این جوانان لذت می‌برم و به کارشان غبطه می‌خورم؛ اما برخی دیگر نیازهایشان را با انجام کارهای نازل تامین می‌کنند. البته قضاوت نمی‌کنم، اما من حاضر نیستم چنین کاری انجام بدهم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه