اتوبان قزوین به رحیم آباد وتر راه شمال کشور است/ افتتاح این پروژه شبکه ملی راه را تکمیل می کند

علیرضا محفوظی معاون وزیر راه و شهر سازی در رودسر گفت: احداث اتوبان قزوین به رحیم آباد باعث تحول بسیار زیادی دربخش توریستی منطقه و کاهش تصادفات در ایام تعطیلات می شود.

اتوبان قزوین به رحیم آباد وتر راه شمال کشور است/ افتتاح این پروژه شبکه ملی راه را تکمیل می کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصد رودسر، معاون وزیر راه و شهر سازی، احداث اتوبان قزوین به رحیم آباد باعث تحول بسیار زیادی دربخش  اقتصادی توریستی منطقه و کاهش تصادفات در ایام تعطیلات می شود.

علیرضا محفوضی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه اعتبار۱۰۰۰ میلیارد ریال از فروش سهام دولت تخصیص یافته است ، این پروژه  به وسیله اداره کل راه و شهرسازی قزوین به مناقصه گذاشته شده بود که پس از انتخاب پیمانکار پروژه ، عملیات اجرای آن از طرف قزوین آغاز شد و در مجموع این اتوبان به طول ۹۰ کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهر سازی در باره قطار قزوین رشت گفت :برای شیندن سوت قطار در ایستگاه رشت به ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است ، این پروژه حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا کنون ۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده است.

وی در ادامه افزود: قطعا در دولت یازدم این پروژه ملی تا ایستگاه انزلی عملیاتی خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
عباس رنجی
اتوبان قزوین به رحیم آباد وتر راه شمال کشور است علیرضا محفوضی علیرضا محفوظی درسته یه سایت وقتی هنوز ادبیاتش درست نیست یه مطلب میزنه باقی سایتها هم دنبال روش میشن حتی خبرو نمیخونن http://roudsarnews.com/?p=46988 این یکیش یکی هم که خود رصدرودسر سومیشم شما
عباس رنجی
برای شیندن سوت قطار
در حاشیه