لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فومن و شفت

۸دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید و در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه لنگرود پرداخته شده است.

لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فومن و شفت

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید.

شما مخاطب گرامی می توانید با کلیک بر روی (مدعیان بهارستان گیلان) از لیست نامزدهای احتمالی سایر شهرستانهای استان گیلان مطلع شوید.

 

foman

در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه فومن و شفت پرداخته شده است، که در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید:

 

خلیل بهروزی فر

۱.خلیل بهروزی فر، دارای مدرک کارشناسی ارشد فنون دفاعی که بازنشسته سپاه بوده و در سابقه اجرایی اش فرمانداری تالش و فرماندهی سپاه شهرستان های گیلان به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی نداشته است البته سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس را دارا می باشد.

 

داوود انصاری

۲.داوود انصاری دارای مدرک دکتری فیزیک که هم اکنون شاغل در آموزش و پرورش بوده و در سابقه اجرایی اش عضویت در هیات کاراته استان گیلان و معلم نمونه کشوری به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری وی در دوره نهم انتخابات مجلس را دارا می باشد.

 

سید تقی موسویان

۳.سید نقی موسویان متولد سال ۱۳۴۳ اهل شفت دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی که هم اکنون شاغل در اداره جهاد استان گیلان بوده و در سابقه اجرایی اش معاونت فرمانداری های شفت و انزلی و مدیریت شهرداری انزلی به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری انتخابات مجلس را نداشته است.

 

ناصر عاشوری

۴.ناصر عاشوری متولد سال ۱۳۳۷ در قلعه رودخان، مسلط به زبان عربی دارای مدرک کارشناسی معادل سطح دو حوزوی که هم اکنون نماینده فعلی فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بوده و در سابقه اجرایی اش کارمندی اداره اطلاعات، معاونت بازرگانی و ۴ سال عضویت در کمیسیون اقتصادی به چشم می خورد. وی سابقه نمایندگی در دوره های پنجم و هفتم و نهم را دارا بوده و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های چهارم و پنجم و ششم و هفتم و هشتم و نهم انتخابات مجلس را داشته است.

 

میرزایی

۵.علی میرزایی فلاح‌آبادی متولد ۱۳۳۵ در صومعه‌سرا دارای مدرک لیسانس کشاورزی است. وی نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ فومن و شفت در دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است. وی سابقه کاندیداتوری در دوره هفتم و نهم را دارد همچنین در دوره ی نهم ایشان رد صلاحیت شدند.

 

جماعتی

۶.رسول جماعتی مالوانی ، متولد سال ۱۳۴۷ دارای مدرک لیسانس مدیریت است. در سوابق اجرایی وی میتوان به نمایندگی فومن در مجلش ششم و همچنان معاون وزیر اشاره کرد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره های پنج، هفت، هشت و نهم را دارد و در دوره های هفتم، هشتم و نهم در صلاحیت شد.

 

133

۷. مجید رجبی  ویسرودی دارای مدرک فوق لیسانس عمران و عضو شورای شهر رشت و عضو هیات مدیره انجمن شرکت های ساختمانی استان گیلان و عضو جامعه انبوه سازان گیلان است. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

 

 

DSC_0968

۸. مهدی افتخاری فرزند شهید حجت الاسلام محمد حسین افتخاری نماینده اسبق شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بوده است. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

 

((ÈÇÓãå ÊÚÇáí))
۹. کیوان میرزایی فشالمی دارای مدرک کارشناسی ارشد متالوژی است. در سوابق اجرایی وی در حال حاضر به عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان گیلان مشغول فعالیت می باشد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه