ابوشهدا جنیدی گواه تربیت دینی است/ در مذاکرات اخیر ۱+۵ نماد اقتدار سیاسی، عظمت و سربلندی کشورمان به ثبت رسید

سید محمد حسن ابوترابی فرد در مراسم سالگرد مرحوم ابوشهدا جنیدی در رودسر، وی را فردی ولایت مدار، سخت کوش و مربی عالی قدر فرهنگ عاشورا دانست و تاکید کرد: ابوشهدا جنیدی گواه تربیت دینی است.

ابوشهدا جنیدی گواه تربیت دینی است/ در مذاکرات اخیر ۱+۵ نماد اقتدار سیاسی، عظمت و سربلندی کشورمان به ثبت رسید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصد رودسر، سید محمد حسن ابوترابی فرد ، مرحوم ابوشهدا جنیدی را فردی ولایت مدار ،سخت کوش و مربی عالی قدر فرهنگ عاشورا دانست.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:درایام رویداد استثنایی و بزرگ حادثه عاشورا هستیم که فرصت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ دینی در کشور است و همین فرهنگ دینی در وجود آقای جنیدی رشد کرد و او را از دلباختگی به دنیا و مادیات دور نمود.

ابوترابی افزود: انسانی که با فرهنگ عاشورایی پرورش یابد در طول عمر خود وابستگی از دنیا را می کاهد و به ذات بهشتی خود گرویده میشود که این هنر مردان خداست.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به حضور خداوند در جهبه های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: بصیرت رزمندگان ما  در جبهه ثمره تربیت الهی بوده است.

وی در ادامه مذاکرات اخیر ۱+۵ در ژنو را نماد اقندار سیاسی و نماد عظمت و سربلندی ایران نام برد و افزود: این پیروزی به پشتوانه حماسه مردم در ۲۴خرداد رقم خورده است.

ابوترابی اضافه کرد:امریکا و کشور های غربی هرگز فکر نمی کردند با این همه تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه و تبلیغات رسانه های ضد ایرانی ، مردم ولایت مدار کشورمان  لبیک رهبرشان را پاسخ دهند و در ۲۴ خرداد حماسه سیاسی را رقم بزنند که همه دنیا شگفت زده شوند وبرای همین است که آنها بعد ۳۴ از انقلاب تصمیم به مذاکره گرفته اند ومجبور شدند در برابرقدرت ایران سر تعظیم فرود بیاورند که این قدرت ریشه در تفکر عاشورایی دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:اگر فرهنگ عاشورایی در کشورمان نهادینه شود ایران در کوتاهترین زمان به  قله های علم و پیشرفت و عظمت  دست خواهد یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه