تازه ترین ترففند دشمنان برای بازیگران ایرانی

حجت‌الاسلام احمد سالک گفت: دعوت از بازیگران ایرانی برای بازی در سریال‌های ماهواره‌ای، تازه‌ترین شگرد و ترفند دولت‌های سلطه و استکبار جهانی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

تازه ترین ترففند دشمنان برای بازیگران ایرانی

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این دولت‌ها از زمان شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران، برای از هم پاشیدن این نظام از همه شگردهای موجود بهره برده و از تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی برای نفوذ بیشتر و سریع‌تر بر اقشار مختلف جامعه استفاده کرده‌اند.
وی افزود: ده‌ها شبکه ماهواره‌ای فارسی‌ زبان طی سال‌های اخیر متولد شده و یکی از این شبکه‌ها به صورت مستقیم هنرمندان کشورمان را هدف گرفته تا ضمن بهره‌برداری از شهرت و احتمالا محبوبیت این هنرمندان، به اندیشه و نگاه قشر جوان تجاوز کند و با جهت‌دهی به محتوای تولیدات این شبکه بر اساس سیاست نفوذ، سبک زندگی ایرانیان را تغییر دهد.

سرلک ادامه داد: اما هنرمندان کشور ما در تمام حوزه‌ها از جمله سینما، تئاتر، نقاشی، ادبیات و شعر بسیار با بصیرت و هشیار انه عمل می‌کنند و تسلیم ایده‌های شیطانی برخی شبکه‌های ماهواره‌ای نمی‌شوند، به جزچند جوان خام و بی‌بصیرت که نمی‌توان آنها را به کل هنرمندان کشور تعمیم داد؛ این جوانان ممکن است به دلیل ضعف ایمان یا مشکلات شخصی در دام شبکه‌های ماهواره‌ای افتاده باشند و چه بسا در سال‌های نه چندان دور به اشتباه خویش پی ببرند.

وی تاکید کرد: صد البته دولت و مجلس نیز در جهت ارتقای کیفیت معیشتی هنرمندان که به رشد فعالیت‌های فرهنگی آنها منجر می‌شود، اقداماتی داشته و بر این اساس بیمه هنرمندان و برخی طرح‌های حمایتی آنها در مجلس مطرح و البته اقداماتی نیز در این زمینه انجام شده است. خوشبختانه برخی از این هنرمندان تحت پوشش قرار گرفته‌اند و به زودی بقیه آنها نیز تحت‌پوشش خواهند بود.

این نماینده مجلس یاداور شد: متاسفانه طی سال‌هایی که از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، تلاش دولت‌ها و رسانه‌های استعماری همیشه به شکلی وجود داشته و محسوس بوده است، اما آنچه اهمیت دارد، ایستادگی هنرمندان در برابر هجمه بیگانگان است و از این روست که توجه نهادهای مسئول از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از این هنرمندان ضرورت می‌یابد.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین نکته در مواجهه با این دشمنان، آن است که محکم و پولادین در برابر استراتژی جدید آنها یعنی تطمیع و بهره‌برداری از بازیگران و دیگر هنرمندان ایرانی بایستیم و تنها راه چاره آن است که از هنرمندان حمایت کنیم تا تمام قد در مقابل دشمنان بایستند؛ همچنان که بیش از ۳۰ سال است چنین کرده‌اند. امید که در جنگ نرم نیز چنین کنند و دشمن همچون گذشته شکست خورده و ناامید شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه