آشنایی با یک شبکه ضد فرهنگی +عکس

این رسانه بیگانه از طریق شبکه‌های مختلف خود با عادی‌سازی گناه، ترویج عشق‌های مثلثی، روابط نامشروع، توجه بیش‌ازحد به بدن …

آشنایی با یک شبکه ضد فرهنگی +عکس

به گزارش ۸دی، گروه تلویزیونی جم (GEM) سال ۲۰۰۶ پخش خود را به زبان فارسی و با شعار «جم همه شما را دوست دارد» آغاز کرد و در مدت نزدیک به ده سال که از فعالیتش می‌گذرد، تعداد شبکه‌های خود را به عدد ۱۷ رسانده است.

این رسانه بیگانه از طریق شبکه‌های مختلف خود با عادی‌سازی گناه، ترویج عشق‌های مثلثی، روابط نامشروع، توجه بیش‌ازحد به بدن، تهییج جنسی، باروری قبل از ازدواج، انتقام‌های کور، پوچ‌گرایی، نفرت‌های مصرف‌گرایانه، خیانت، تقابل فرزندان و والدین، اعتقاد به خرافات و سحر و جادو، ترویج اصالت لذت و … به ارکان خانواده ایرانی-اسلامی ضربه می‌زند.

 

 

 

این گروه تلویزیونی در حال حاضر ۱۴ شبکه به زبان فارسی و سه شبکه به زبان‌های کردی، عربی و آذری دارد و کل اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا را پوشش می‌دهد. شبکه‌های جم شامل جم لایف، جم جونیور، جم کلاسیک، جم کرد، جم وان، جم عربی، اونیکس، ریور، روبیکس، میفا، جم‌اس‌تی و جم بالیوود است. هر یک از این شبکه‌ها با تعاریف مخاطبانی خاص برای خود به تولید، تدارک و ارائه برنامه‌هایی فراخور آنها اقدام می‌کنند.

 

جم دفاتری در شهرهای دبی، لندن، کوالالامپور و لس‌آنجلس دارد و مالک آن سعید کریمیان است. کریمیان، متولد سال ۱۳۴۸ در شهر قائن است. از آنجا که پدر وی یکی از اعضای گروهک منافقین بود، اواخر جنگ ایران و عراق و پیش از عملیات مرصاد همراه خانواده‌اش به پادگان اشرف نقل مکان کرد. کریمیان پس از کشته شدن پدر و مادرش در عملیات مرصاد، به سوئیس پناهنده شد.

 

وی در رشته معماری دانشگاه بازل در مقطع کارشناسی به تحصیل پرداخت. کریمیان حدود دو سال در دانشگاه بازل مشغول به تحصیل بود اما سرانجام مجبور به ترک تحصیل شد و در سال ۱۳۷۷ به لس‌آنجلس رفت و در رادیو ضدانقلاب صدای ایران مشغول کار شد. وی همراه برادرش هادی کریمیان بعد از یک سال و ۹ ماه فعالیت در رادیو صدای ایران، به سیمای آزادی (شبکه تلویزیونی منافقین) رفتند و نزدیک به چهار سال هم در این شبکه معاند مشغول کار بودند. سعید کریمیان سپس به فعالیت‌های اقتصادی روی آورد و در ادامه با گسترش مناسبات خود شبکه جم را تاسیس کرد و با اقدامات مشکوک سیاسی و اقتصادی خود بر تعداد شبکه‌هایش افزود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه